کد خبر : 1569905 | 28 آبان 1397 ساعت 19:23 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

فیزیوتراپ پدیده:MRI قنبری پارگی همسترینگ را تایید نکرد

همسترینگ مدافع پدیده پاره نشده است

فیزیوتراپ تیم پدیده درباره شدیدترین مصدومیت دیدار این تیم برابر پارس جم می گوید با آزمایش MRI قنبری مشخص شد که همسترینگ ایشان دچار پارگی نشده است.

همسترینگ مدافع پدیده پاره نشده است

به گزارش "ورزش سه"، سه بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان در جریان بازی دوستانه با پارس جم جنوبی دچار مصدومیت‌هایی شدند که شرایط محمد قنبری مدافع میانی پدیده که از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد، در این میان از همه سخت‌تر بود.


علی اعظم فیزیوتراپیست پدیده در خصوص وضعیت این بازیکن گفت: متاسفانه قنبری دچار مصدومیت از همسترینگ شد که پس از انجام آزمایش مشخص شد که خدا را شکر دچار پارگی این عضله نشده و تنها کشیدگی نوع2 یا 3 عضله همسترینگ داخلی است که روند درمانی‌اش را آغاز کرده‌ایم.


وی افزود: متاسفانه چمن مصنوعی مادر غالب آسیب‌های فوتبالیست‌ها است که در مورد قنبری مشکل درست شد. طول درمان این مصدومیت حدود 4 هفته است که انشاالله سعی خواهیم کرد تا دوباره این بازیکن را به شرایط مطلوبش بازگردانیم.


اعظم در مورد خلعتبری نیز که در حین گرم کردن دچار مشکل شده و بازی نکرد نیز خاطرنشان کرد: ایشان مصدومیتش از نوع ضربه‌ای است و تنها تاندون روی مچ پایش کوفته شده که مشکل حادی نیست و او تمریناتش را به صورت کم فشار دنبال می‌کند تا رفته رفته کارهای پرفشار گروهی را هم دنبال کند.

دیدگاه‌ها