کد خبر : 1569984 | 29 آبان 1397 ساعت 09:39 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آلمانی‌ها به تساوی با هلند: تلخ‌تر از زهر

شاگردان یواخیم لوو دیشب در خاک خودی نتوانستند در مصاف با هلند پیروزی 2-0 خود در نیمه‌ی اول را حفظ کنند تا فرصت ایده‌آلی که می‌توانست امید را به اردوی آلمان برگرداند از دست برود.

واکنش آلمانی‌ها به تساوی با هلند: تلخ‌تر از زهر

به گزارش "ورزش سه"، آلمان دیشب در آخرین بازی خود در گروه یک لیگ ملتهای یوفا در حالی در شهر گلزن‌کرشن به مصاف هلند رفت که این بازی در واقع برایش حکم یک بازی تشریفاتی را داشت اما لوو و شاگردانش امید زیادی داشتند که بتوانند با ارائه‌ی یک بازی زیبا و کسب یک پیروزی هواداران‌شان را دلگرم کنند.


به همین خاطر بود که آلمان بازی را طوفانی شروع کرد و در همان بیست دقیقه‌ی اول با گلهای ورنر و لروی سانه از حریف نارنجی‌پوش پیش افتاد. بعد از آن هم مانشافت در بخش اعظم بازی حاکم مطلق توپ و میدان بود و دست کم چند فرصت خوب گلزنی دیگر را از دست داد. هلندی‌ها که تا آخرین دقایق نتوانسته بودند در مقابل شاگردان لوو خودی نشان بدهند در پنج دقیقه‌ی آخر دو گل به ثمر رساندند تا آلمانها را در غم و حسرت از دست دادن پیروزی‌ای که استحقاقش را داشتند بگذارند.

 

ستاره‌های آلمان بعد از بازی در حسرت فرصت‌های گلزنی از دست رفته‌ی خود بودند. تیمو ورنر مهاجم لایپزیش که گل اول آلمان را به ثمر رسانده بود و یکی از بازیکنان خوب مانشافت در بازی دیشب بود، بعد از بازی با حالتی افسرده به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت این تساوی نمونه‌ی بارز سال ناامیدکننده‌ای است که آلمان پشت سر گذاشته است. ورنر گفت:" حیف شد. ما تا زمانی که نتیجه 2-1 شد همه چیز را تحت کنترل داشتیم و حتی فرصت داشتیم که اختلاف را بیشتر کنیم. اما بعد یک گل احمقانه دریافت کردیم و بعد هم که گل دوم را خوردیم تا بازی مساوی شود. بله این نتیجه خیلی تلخ است".

 

ورنر در ادامه گفت:" وقتی تیمی مثل امشب ما بازی می‌کند دیگر نباید پنج دقیقه مانده به پایان بازی ناگهان دو گل اختلافش را دستی دستی به حریف واگذار کند. این بازی تجسم اتفاقاتی بود که در سال 2018 برای ما افتاد. ما خوب کار کردیم و این را همه دیدند ولی در نهایت اوضاع دوباره خراب شد".

 

تونی کروس هافبک رئال مادرید و ستاره‌ی تیم ملی آلمان هم که با پاس زیبای خود به لروی سانه وینگر منچسترسیتی پایه‌گذار گل دوم آلمان شده بود بعد از بازی معتقد بود تیمش بهای به  ثمر نرساندن گل سوم خود را پیش از کامبک هلند پرداخته است.

 

کروس بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" این نتیجه خیلی تلخ است چون ما نتوانستیم نتیجه‌ی بازی را به حریف دیکته کنیم. ما باید گل سوم را می‌زدیم. اگر آن کار را کرده بودیم بازی دیگر تمام شده بود. فکر کنم همه‌ی کسانی که در استادیوم حاضر بودند یا در زمین بازی می‌کردند قبول دارند که ما تا قبل از 5 دقیقه‌ی آخر خوب بودیم و کارمان را عالی انجام می‌دادیم ولی حالا دیگر اینها هیچ فایده‌ای ندارد چون تنها چیزی که باقی می‌ماند نتیجه است".

 

دیدگاه‌ها