کد خبر : 1569996 | 29 آبان 1397 ساعت 10:21 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی میزبان جام جهانی مقابل ایسلند

شکست‌ناپذیری حریف بعدی ایران در تور اروپا

عنابی ها در دومین بازی خود در اردوی اروپایی ماه نوامبر مقابل ایسلند به تساوی پرگل 2-2 رسیدند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند.

شکست‌ناپذیری حریف بعدی ایران در تور اروپا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر در بیستمین بازی سال 2018 در جدالی دوستانه و تدارکاتی مقابل ایسلند صف آرایی کرد که این بازی در پایان با تساوی 2-2 به پایان رسید تا یکی از حریفان آتی ایران قبل از جام ملت های آسیا در تور اروپاگردی خود روندی شکست ناپذیری را طی کند.


این بازی از چند جهت برای قطری ها حائز اهمیت بود به خصوص ثبت سریع ترین گل تاریخ ملی این کشور توسط کاپیتان این روزها یعنی حسن الهیدوس. ستاره کهنه کار باشگاه السد که به تازگی وارد باشگاه صدتایی های فیفا شده است شب گذشته در دقیقه 2 و 42 ثانیه بازی زننده گل اول عنابی ها بود تا با این اتفاق رکورد سریع ترین گل ملی تاریخ قطر را به نام خود ثبت کند.

 

1356068


فیلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی نیز در پانزدهمین تجربه نشستن روی نیمکت تیم ملی قطر از جمع 20 بازی سال 2018 با این تساوی در مجموع با آمار 9 برد، چهار تساوی و دو شکست توانست نمره قبولی بگیرد تا همچنان بدون نگرانی سکاندار عنابی ها در جام ملت های آسیا باقی بماند. این مربی که با حمایت مستقیم ژآوی هرناندز از نیمکت زیر 23 سال قطر به نیمکت بزرگسالان رسید در ابتدا لقب مربی موقت را داشت اما با نتایج خوبی که کسب کرد حالا مربی دائم میزبان آتی جام جهانی شده است.

 

1356069


عبدالکریم حسن یکی از سه کاندیدای نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کسب عنوان مرد سال 2018 قاره کهن نیز همچون بازی های قبلی با پیراهن شماره 3 عنابی ها در پست دفاع چپ به میدان رفت و اتفاقا یکی از بهترین بازیکنان این تیم در بازی دوستانه با ایسلند لقب گرفت. قطر تنها تیم حاضر در جام ملت های آسیا است که در فیفادی های ماه نوامبر اردوی اروپایی برگزار و دو بازی خوب با تیم های اروپایی از جمله سوئیس و ایسلند برگزار کرد.

 

دیدگاه‌ها