کد خبر : 1570012 | 29 آبان 1397 ساعت 11:01 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت زودهنگام به حمد بن خلیفه

ستاره‌های ایرانی الاهلی مهمانان آشنا در دوحه

برگزاری جدال دوستانه ایران و ونزوئلا در ورزشگاه خانگی باشگاه الاهلی باعث شد تا دو ستاره خارجی این باشگاه زودتر از آن چه پیش بینی می شد به حمد بن خلیفه بازگردند.

ستاره‌های ایرانی الاهلی مهمانان آشنا در دوحه

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی دوحه در شرایطی روزهای خوشی را در لیگ ستارگان تجربه می کند که نمایش درخشان دو ستاره ایرانی در جمع خارجی های این تیم غیر قابل انکار است. امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده به اذعان کارشناسان قطری در بازی های چند هفته اخیر الاهلی مهره های کلیدی سرمربی کهنه کار اهل جمهوری چک بودند تا این تیم به جمع بالانشین ها بازگردد.


هر دو بازیکن ایرانی که به تیم ملی ایران دعوت شده اند امشب در حالی به ورزشگاه حمد بن خلیفه پا می گذارند که آشنایی کاملی با فضا و جو حاکم بر این استادیوم دارند. ابراهیمی و خانزاده بیش از چند ماه است در این ورزشگاه به میدان می روند و همین امر باعث شد تا آنها زودتر از موعد مقرر به خانه بازگردند.


این که ابراهیمی و خانزاده با پیراهن الاهلی در این فصل از لیگ ستارگان بارها در ورزشگاه حمد بن خلیفه به میدان رفتند می تواند دلیل مناسبی باشد تا کی روش از هر دو نفر در ترکیب اصلی بهره ببرد به خصوص که در بازی با ترینیداد و توباگو تنها امید برای دقایقی بازی کرد و خانزاده به میدان نرفت. از همین رو باید دید شانس به این دو ستاره رو خواهد کرد تا مقابل طرفداران تیم باشگاهی شان یک بازی ملی دیگر به کارنامه خود اضافه کنند.

 

دیدگاه‌ها