کد خبر : 1570025 | 29 آبان 1397 ساعت 11:35 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

چشمی - دانشگر؛ زوج دفاعی استقلال تا پایان فصل

با مصدومیت دیگر مدافع مرکزی استقلال آبی های تهرانی تا نیم فصل تنها دو بازیکن در اختیار دارند.

چشمی - دانشگر؛ زوج دفاعی استقلال تا پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، بدبیاری های شفر و استقلال همچنان ادامه دارد و آبی پوشان حالا یکی دیگر از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند.


آرمین سهرابیان روز دوشنبه در تمرین این تیم دچار مصدومیت جدی شد که خیلی زود نتایج آزمایشات پزشکی مشخص کرد که این بازیکن به دلیل برخورد از ناحیه دست، دچار شکستگی شده و حداقل 3 جلسه از میادین دور خواهد بود. 3 هفته ای که به معنی پایان یافتن نیم فصل اول لیگ برای این بازیکن است و سهرابیان قطعا نمی تواند تا اواخر آذرماه آبی ها را همراهی کند.


از سوی دیگر استقلال چندی قبل منتظری را نیز در تمرینات از دست داده بود و این بازیکن نیز تا نیم فصل نمی تواند کمکی به آبی پوشان کند تا حالا شفر و استقلال تنها دو مدافع در اختیار داشته باشند که یکی از این دو بازیکن نیز، مدافع مرکزی تخصصی نیست.


روزبه چشمی ملی پوش و محمد دانشگر حالا تنها مدافعان باقی مانده برای شفر تا پایان فصل هستند و در صورتیکه یکی از این بازیکنان در اختیار نباشد، شفر باید به شاهین طاهرخانی در مرکز خط دفاعی اعتماد کند.


این وضعیت برای استقلال که تا نیم فصل اجازه از دست دادن امتیازات را ندارد، کار را بسیار دشوار خواهد کرد و شفر باید امیدوار باشد تا دو مدافع باقی مانده او تا نیم فصل در دسترس و بدون اشتباه به او کمک کنند.

 

دیدگاه‌ها