کد خبر : 1570065 | 29 آبان 1397 ساعت 13:57 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه به نیکی از تبریزی‌ها یاد می‌کنم؛

ایران‌پوریان: فکر نمی‌کردم اینقدر مصدومیتم طول بکشد

محمد ایران پوریان می گوید مهم تر از بار فنی بازیکنان سپاهان، بار اخلاقی ای است که در میان آنها وجود دارد.

ایران‌پوریان: فکر نمی‌کردم اینقدر مصدومیتم طول بکشد

محمد ایران پوریان مدافع تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط تیم سپاهان و اینکه آنها در آخرین تمرین با حضور او پس از دوری یک ماهه از میادین موفق به پیروزی در یک دیدار خانگی شدند، توضیح داد: خدا را شکر شرایط تیمی خوب است؛ امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده این شرایط را تداوم بدهیم. یک بازی هم انجام دادیم تا آمادگی بچه ها حفظ شود و امیدوارم شرایط طوری شود تا در همه بازی ها دست پر از زمین خارج شویم.


ایران پوریان سپس در مورد مصدومیت خود و اینکه چطور این مصدومیت ایجاد شد، افزود: برخورد شدید زانو  باعث شد تا پارگی در عمق عضله داشته باشم. آن زمانی که این اتفاق افتاد، اصلا فکر نمی کردم، اینقدر از فوتبال دور شوم ولی خدا را شکر با زحماتی که دکتر صدیقی انجام دادند، توانستم زودتر از چیزی که انتظار می رفت، به شرایط ایده آل برسم و حالا هم شرایط خوبی دارم.


مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه آیا در بازی تدارکاتی برابر سپاهان نوین احساس درد داشت یا خیر، بیان کرد: دردی نداشتم چون از چند روز قبل تمرین می کردم. بازی دوستانه هم باعث شد تا شرایط بدنی ام را بسنجم و خدا را شکر همه چیز خوب بود.


بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی در مورد شرایط این روزهای سپاهان و اینکه این تیم پس از دو سال توانسته تیم را به سطح بالایی برساند، گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است که همیشه این شخصیت را داشته؛ امسال هم همه دست به هم داده اند تا تیم شرایط خوبی پیدا کند. نفرات جدید و قدیم همه در خدمت تیم بوده اند و مهم تر ازاینکه بار فنی داشته باشند، یک بار اخلاقی و رفاقت و همدلی باعث شده تیم بتواند نتایج خوبی بگیرد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و قطعا با تلاش و انرژی می توانیم این شرایط را ادامه دهیم.


ایران پوریان در مورد اینکه به نظر می رسد، سپاهان به یک تیم تبدیل شده و حتی در صورت غیبت برخی بازیکنان مثل خودش باز هم شرایط خوبش را ادامه می دهد: مطمئنا تیم ما وابسته به نفر نیست؛ بچه ها تمام تلاششان را می کنند وقتی بازیکنی هم بازی نمی کند اینقدر تلاش می کند تا آمادگی اش حفظ شود. همه در تیم ما در یک سطح هستند و سطح بالایی دارند. نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم در ادامه هم همینطوری باشد.


وی در مورد بازگشت به تبریز در دیدار برابر ماشین سازی توضیح داد: چندین سال در تبریز بودم. خاطرات خیلی خوبی داشتم و همیشه به نیکی از این مردم یاد می کنم و انسان‌های بسیار خوبی هستند. الان هم برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند.


مدافع راست سپس در نهایت در مورد انتقاداتی که به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه نقش جهان مطرح می شود، اضافه کرد: مطمئنا باید امکانات تراز اول در اختیار مردم قرار بدهند. مخصوصا الان که فصل سرما است. مطمئنا تک تک ما نیاز به تک به تک هواداران داریم دارند و باید شرایط مطلوب از جمله حمل و نقل را فراهم کنند. تا هوادار که این همه تلاش می کند و بدون هیچ منتی به ورزشگاه می آید حداقل آرامش داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها