کد خبر : 1570067 | 29 آبان 1397 ساعت 14:16 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم سیدجلال برنده تمرین برانکو (گزارش تصویری)

کادرفنی تیم پرسپولیس امروز تمرین جدیدی را برای سرخپوشان تدارک دید که در آن تیم باتجربه ها متشکل از سیدجلال حسینی و چند بازیکن دیگر موفق به پیروزی شدند.

تیم سیدجلال برنده تمرین برانکو (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس امروز تمرین ریکاوری را پشت سر گذاشت که در این تیم خبری از کارهای پرفشار تاکتیکی نبود و بازیکنان بیشتر به دویدن دور زمین و تمرینات سبک می پرداختند اما در این بین کادرفنی برای شادابی هر چه بیشتر بازیکنان تمرینی جدید برایشان تدارک دید.

 

 

بازیکنان ابتدا به دو گروه تقسیم شدند که در یکی از آن ها بازیکنان جوان تر و دیگری بازیکنان باتجربه به کاپیتانی سیدجلال حسینی حضور داشتند. همچنین سروش رفیعی، محسن ربیع خواه، علی علیپور، کمال کامیابی نیا و... نیز در این تیم بودند.

 

 

بازی به این شکل بود که اعضا باید توپ را با ضربه سر به بازیکن جلویی پاس می داد و هر گروه که بیشتر این حرکت را انجام می داد، برنده مسابقه می شد. در آغاز پرسپولیسی ها باتوجه به این که تاکنون چنین تمرینی انجام نداده بودند، نمی توانستندبا ضربات سر متوالی توپ را به هم برسند اما پس از چند دقیقه و با یادگیری آن، لحظات جذابی را در تمرین ریکاوری پشت سر گذاشتند.

 

 

در آخر تیم سیدجلال برنده مسابقه شد و بازیکنان این تیم به شکل جالبی خوشحالی کردند. در طول تمرین نیز کری خوانی های زیادی در این باره انجام شد و شاگردان برانکو با نشاط و شادی تمرین را به پایان رساندند.

 

 

 

 

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها