کد خبر : 1570073 | 29 آبان 1397 ساعت 14:39 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

پیکان از خیلی از تیم ها در جدول بالاتر است

ثاقبی: داور باید شجاع را اخراج می کرد

پیکان با وجود گلی که هافبکش به ثمر رساند نتوانست از پیروزی اش محافظت کرده و در نهایت بازی را به پرسپولیس واگذار کرد.

ثاقبی: داور باید شجاع را اخراج می کرد

به گزارش"ورزش سه" شاهین ثاقبی دومین گلش را در این فصل برای پیکان در یک بازی مهم به ثمر رساند. او پیش از این و در بازی با صنعت نفت هم یک گل برای تیمش زده بود و حالا با توجه به دقایق بازی هایی که انجام داده با میانگین 0.42 گل زده در هر بازی عملکرد خیلی خوبی داشته است. هافبک تکنیکی و سرعتی پیکان قبلا و در تراکتورسازی هم توانسته بود دروازه پرسپولیس را باز کند و حالا برای دومین باربه سرخ های تهرانی گل زد.البته که گل او با دوگلی که پرسپولیس زد عملا نتوانست برای پیکان ثمری داشته باشد. او درباره بازی گفت:« بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می توانم بگویم ما تا دقیقه 77 خیلی خوب بازی کردیم و از حریف جلو بودیم اما در دو دقیقه گل خوردیم. من بازهم می گویم واقعا دراین بازی حقمان مساوی هم نبود چه برسد به اینکه ببازیم.»


او درباره اشتباهات فردی بازیکنان به خصوص اشتباهی که وحید شیخ ویسی روی گل دوم داشت هم گفت:« این اتفاق ها برای هر بازیکنی پیش می آید. وحید شیخ ویسی یکی از بهترین دروازه بان های لیگ و یکی از بهترین بازیکنان تیم ما بوده است. او در خیلی از بازی ها برای ما امتیاز گرفته و کار را در آورده است و در این بازی هم بدشانسی آورد و آن گل را خورد.»


ثاقبی درباره پست بازی اش و اینکه چرا با وجود بازی در هافبک کنار موقعیت های گلزنی نصیبش می شود گفت:« من هافبک چپ بازی می کنم اما همیشه سعی می کنم خودم را نزدیک چارچوب نگه دارم و در موقعیت گل باشم. به نظرم صرفا کنار بازی کردن برای بازیکنی مثل من که دوست دارد به دروازه نزدیک باشد نتیجه ای ندارد و وقتی به وسط می آیم می توانم مفید باشم.»


او درباره گلزنی هایش هم گفت:« تا الان دو گل زدم و از هفته ششم دارم برای پیکان به میدان می روم. بازی با استقلال خوزستان هم اگر آن پنالتی را گرفته بودند خب شاید الان تعداد گل هایم بیشتر بود. البته پنالتی زن اول تیم محمد قاضی است اما در شرایط خاص بازیکنان دیگر هم می توانند بزنند و در آن بازی اگر آن پنالتی را  گرفته بود خیلی دوست داشتم که خودم آن ضربه را بزنم.»

 

ثاقبی که بعد از یک مصدومیت طولانی و از دست دادن بخش مهمی از فصل گذشته به ترکیب پیکان بازگشته در این بازی هم در دقیقه 82 توسط مجید جلالی تعویض شد. او در این رابطه گفت:« خب خداراشکر شرایطم خیلی بهتر است و به آمادگی رسیده ام. همینکه در این بازی بیشتر بازی کردم خودش نشانه این است که توانستم به آمادگی مدنظر مربیان نزدیک تر شوم.»


او همچنین با بیان اینکه این شکست پیکان را به بحران نمی برد گفت:«نه این باخت ما را به بحران نمی برد. بعد از این بازی آقا مجید با بچه ها صحبت های لازم را انجام دادند خداراشکر از نظر روحی و روانی تیم در شرایط خوبی است. پیکان یک تیم حرفه ای است که بازیکنانش کاملا روحیه حرفه ای دارند و می دانند چگونه بتوانند از این شرایط زود خارج شوند. انشالله از هفته بعد بردهایمان شروع می شود و شرایط به گونه ای است که می توانیم سه بازی آینده مان را ببریم.»


او در این رابطه که آیا سبک و فاز پیکان اینگونه است که سه بازی را می برد و چند بازی را نمی برد هم گفت:« نه سبک ما این مدلی نیست، همه این نتایج دست خودمان نیست که بگوییم چند بازی را پشت سر هم ببریم و چند بازی نتیجه نگیریم. مطمئن باشید تیمی که خوب بازی می کند حتی اگر در یکی دوبازی هم نتیجه نگیرد بالاخره در  مسیر برد و موفقیت می افتد. ما دیروز واقعا فوتبال خوبی بازی کردیم و این نشان داد که پیکان نتایج بهتری هم در آینده خواهد گرفت.»


هافبک سابق تراکتورسازی و ملوان درباره انتقادهایی که اینروزها از تیم پیکان می شود گفت:«من به شخصه خودم سعی می کنم انتقادها را همیشه بشنوم اما واقعا اینطوری نیست که برخی سعی دارند نشان بدهند. پیکان همین الان هم با تفاضل گل ششم است و تیم هایی مثل پدیده، تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس از تیم ما بالاتر هستند و تیم های مطرحی چون استقلال، سایپا، ذوب آهن ، فولاد پایین تر از تیم ما هستند. با اینحال ما در هفته های آینده با امتیازات بیشتری که می گیریم جایگاه واقعی پیکان را نشان می دهیم.»


ثاقبی همچنین درباره اتفاقات داوری بازی دیروز پیکان برابر پرسپولیس گفت:« همه دیدند که خطا روی علی حمودی اخراج داشت حالا اینکه شجاع خلیل زاده از قصد زده یا نه را نمی دانم. ضمن اینکه خود محمد قاضی معتقد بود توپش از خط رد شده و گل ما را نپذیرفته اند.»

دیدگاه‌ها