کد خبر : 1570096 | 29 آبان 1397 ساعت 16:15 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

فهمیدن میزان پیشرفت تیم ملی در یک سال اخیر

علت انتخاب ونزوئلا برای بازی تدارکاتی تیم ملی

کارلوس کی روش می گوید مهمترین دلیل انتخاب تیم ملی ونزوئلا برای برگزاری دیدار تدارکاتی، میزان پیشرفت تیم ملی در یک سال اخیر است. سال گذشته و در همین روزها تیم ملی توانست با یک گل بر ونزوئلا غلبه کند.

علت انتخاب ونزوئلا برای بازی تدارکاتی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران در راستای آماده سازی خود برای حضور موفق در جام ملت های آسیا، روز آینده به مصاف تیم ملی ونزوئلا خواهند رفت تا سومین بازی تدارکاتی خود پس از جام جهانی را به انجام برسانند.


سرمربی تیم ملی در نشست مطبوعاتی امروز خود دلیل انتخاب این تیم را مشخص شدن میزان پیشرفت تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد چرا که شاگردان کی روش سال گذشته و در همین روزها نیز در یکی از اردوهای آماده سازی برای جام جهانی به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفتند و در نهایت موفق شدند با یک گل به برتری برسند. حالا مرد پرتغالی فوتبال ایران قصد دارد با به میدان فرستادن بازیکنانش در دیدار دیگری برابر این تیم به نشان دادن میزان پیشرفت تیم ملی در یک سال اخیر بپردازد.


تیم ملی در روز  بیست و دوم آبان ماه سال 96 در شهر نایمخن هلند در دیدار برابر ونزوئلا به میدان رفت و در نهایت موفق شد با تنها گل علیرضا جهانبخش به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها