کد خبر : 1570241 | 30 آبان 1397 ساعت 09:32 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: می‌ترسیدم باز هم به تساوی بدون گل برسیم

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا مدعی شد که می‌ترسیده یک نتیجه 0-0 دیگر برای تیمش رقم بخورد.

مانچینی: می‌ترسیدم باز هم به تساوی بدون گل برسیم

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری شب گذشته بار دیگر بر بازی سوار بود و موقعیت‌های خوبی داشت ولی تا دقیقه 94 صبر کرد تا متئو پولیتانو دروازه حریف را باز کند. دیدارهای پیشین ایتالیا نیز به همین شکل پیش رفت و این تیم با وجود تسلط بر بازی و ایجاد موقعیت، در امر گلزنی ناکام بود. پس از بازی شب گذشته، مانچو از اینکه تیمش رو به تساوی بدون گل دوباره می‌رفت، ابراز ناراحتی کرد.

 

 

1356294

 

 

او گفت:" بازی رو به نتیجه 0-0 پیش می‌رفت ولی فوتبال همین است. نمی‌توان کاری در این رابطه انجام داد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، موضوع مهم این است که نمایش خوبی در زمین داشتیم. اولین باری بود که این بازیکنان کنار یکدیگر بازی می‌کردند بنابراین کمی طول کشید و زدن گل برایمان دشوارتر شده بود."

 

استفانو سنسی، وینچنزو گریفو و مویس کین، اولین بازی هایشان را برای تیم ملی ایتالیا انجام دادند و مانچو گفت:" سنسی واقعا عالی کار کرد، همینطور کین و گریفو. آچربی و دی شیلیو هم من را تحت تاثیر قرار دادند. نسبت به انتظاری که داشتیم، در حال حاضر شرایط بهتری داریم. مقدماتی یورو نزدیک است بنابراین امیدواریم که کمتر مساوی و شکست داشته باشیم و تمام بازی ها را ببریم."

 

دیدگاه‌ها