کد خبر : 1570244 | 30 آبان 1397 ساعت 09:57 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

محسن یوسفی :

اینستاگرام آمد تا بتوانیم راحت خداحافظی کنیم

ستاره ماشین سازی که به دلیل مصدومیت تا نیم فصل دوم دور از ترکیب تیمش خواهد بود بابت عدم توجه مسوولان به بازیکنان که اکنون منتهی به خداحافظی اینستاگرامی آنها شده واکنش نشان داد.

اینستاگرام آمد تا بتوانیم راحت خداحافظی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محسن یوسفی، بازیکن سابق استقلال که این روزها به ستاره ماشین سازی تبدیل شده، با توجه به مصدومیتی که گریبانش را گرفته باید مدتی را دور از میادین باشد. این بازیکن در واکنش به خداحافظی حنیف عمران زاده از دنیای فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد و در خصوص دیگر مسائل مربوط به تیمش نیز صحبت کرد.


وی در خصوص مصدومیتی که باعث دوری یکماهه‌اش از ترکیب ماشین سازی شده گفت: متاسفانه پس از مصدومیت طولانی دوباره مصدوم شدم که در بازی با مسجدسلیمان رخ داد. مدافع حریف تکل بسیار بدی روی پایم رفت که همان لحظه متوجه شدم مصدومیتم جدی است و باید مدتی از فوتبال دور باشم. یک ماه دیگر نیاز به فیزیوتراپی دارم که فکر ‌می‌کنم پس از یک ماه بتوانم بازی کنم و از نیم فصل دوم می‌توانم بازی کنم.


یوسفی در خصوص مصدومان پرتعداد تیمش نیز گفت: متاسفانه این فصل بدشانسی زیاد داشتیم که اگر همین مصدومیت‌ها نبود الان شرایط خیلی بهتری در لیگ داشتیم. تیم ما با همین مشکلاتی که داشته در خیلی از بازی‌ها می‌توانست برنده میدان باشد. همین دو بازی اخیر مقابل استقلال و سایپا باید شش امتیاز لازم را می‌گرفتیم ولی بدشانسی باعث شد به تساوی رضایت دهیم.


وی ادامه داد: تغییر و تحولات هم یکی دیگر از مشکلات تیم ما بود که از اول فصل درگیرش بودیم و تمرکز نداشتیم. خدا را شکر خیلی زود این مشکل حل شد و الان هم تیم با نام ماشین‌سازی فعالیت می‌کند.


ماشین سازی در این فصل و با خرید امتیاز گسترش فولاد در لیگ برتر حضور یافته و یوسفی در اینباره می‌گوید: ماشین‌سازی تیمی قدیمی است که هواداران آن را دوست دارند و حمایت می‌کنند. مدت‌هاست که تیم ما هم مثل خیلی از تیم‌ها که هوادار دارند، در بازی‌هایی که میزبان هستیم به ورزشگاه می‌آیند و تنهای‌مان نمی‌گذارند.

 

1322831


بازیکن سابق استقلال درباره خداحافظی حنیف عمران زاده می‌گوید: دو سال در استقلال همبازی بودیم. به نظر من خیلی زود خداحافظی کرد و می‌توانست چند سال دیگر بازی کند. او زمانی که در صبا بود من بازی‌هایش را می‌دیدم و روبه رویش هم بازی کردم که واقعا آماده بود و حیف شد که فوتبال را کنار گذاشت. به هرحال این هم طبیعت فوتبال است و یک روز باید بروی. یکی از بهترین‌‌های استقلال بود که باز هم می‌گویم در فوتبال به حق واقعی‌اش نرسید. حنیف وقتی از استقلال رفت، افت کرد و نتوانست در اوج باقی بماند. او اگر در استقلال می‌ماند تا الان هم بازی می‌کرد و آماده بود.


وی با اشاره به خداحافظی عجیب حنیف عمران زاده در فضای مجازی می‌گوید: دیگر مثل قدیم نیست که برای خداحافظی بازیکنی، بازی بگذارند و در زمین فوتبال جشن خداحافظی بگیرند. الان دیگر اینستاگرام مد شده و همه با یک متن و یک عکس گذاشتن اعلام بازنشستگی می‌کنند. خدا را شکر این شبکه‌های مجازی وجود دارند که حداقل بازیکنان فراموش نمی‌شوند. اگر اینها نیز نبودند کسی از رفتن فوتبالیست‌ها خبر پیدا نمی‌کرد.


یوسفی در پایان نظر جالبی در خصوص تعطیلی لیگ و رابطه مصدومیت بازیکنان و مشکلات مالی دارد و در این زمینه می‌گوید: تعطیلات در همه جا وجود دارد و در اروپا هم مدتی است که این اتفاق رخ می‌‌دهد ولی مشکل اینجاست در اروپا بازیکنان مشکلی مالی ندارند. در اروپا بازیکنان از فشار زیاد مصدوم می‌شوند ولی در ایران از مشکلات مالی و حق و حقوق نگرفتن این اتفاق رخ می‌دهد. وقتی پول نگیری تمرکز نداری و همین نداشتن تمرکز به راحتی مصدومیت به وجود می‌آورد. من الان کلی طلب دارم که نمی‌دانم چطور طلبم را بگیرم. وقتی بازیکن تحت فشار مالی باشد، هر اتفاقی برایش بیفتد، طبیعی است.

دیدگاه‌ها