کد خبر : 1570269 | 30 آبان 1397 ساعت 11:03 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

خطا روی طارمی؛ هم پنالتی بود و هم تمارض

مهدی طارمی در بازی با ونزوئلا اگر چه با وجود قرار گرفتن در موقعیت های خوب موفق به گل زنی نشد اما تلاش او قابل تحسین بود و یک پنالتی هم می توانست برای تیم ملی به ارمغان بیاورد که داور به اشتباه این پنالتی را نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ایرادات بازی مهدی طارمی به خصوص زمانی که روی او پنالتی می شود ادامه بازی بعد از برخورد است و زمانی خود را به زمین می اندازد که چند متری و چند ثانیه ای از خطا گذشته است و داور این را به تمارض تعبیر می کند و این همان اتفاقی است که در بازی دیشب با ونزوئلا رخ داد. خطا روی مهدی طارمی هم پنالتی بود و هم تمارض! و این از آن دسته اتفاقاتی است که کمی عجیب است و برای هر بازیکنی رخ نمی دهد.

 

1356378

 

مهدی طارمی که دو فصل عنوان آقای گلی لیگ برتر را در کارنامه دارد از جمله مهاجمانی است که هم برای خود ایجاد موقعیت می کند و هم به خوبی در موقعیت قرار می گیرد و اگر در موقعیت شناسی با تمرکز عمل کند بی شک می تواند حتی به تیم های بزرگ اروپایی راه پیدا کند. تصور کنید او گل برتری ایران را در بازی با پرتغال در جام جهانی 2018 به ثمر می رساند. هم ایران به دور بعد صعود می کرد و هم خودش اکنون در تیم بهتری نسبت به الغراقه قطر توپ می زد.

فوتبال بازی لحظه هاست و تصمیم گیری درست در زمان های مهم. مهدی طارمی روی این ایرادات کار کند تا سال های سال می تواند مهره کلیدی تیم  ملی در نوک خط حمله باشد.

 

1356377

دیدگاه‌ها