کد خبر : 1570279 | 30 آبان 1397 ساعت 11:14 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب قهرمانی ساحلی بازان ایران در سایت AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تارنمای خود به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای ۲۰۱۸ پرداخت.

بازتاب قهرمانی ساحلی بازان ایران در سایت AFC

به گزارش "ورزش سه"، سایت  کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی از قهرمانی شاگردان مارکو اوکتاویو در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی نوشته است:


"روسیه در گروه دوم پس از پیروزی برابر تاهیتی (۷ بر ۶) ، آمریکا (۱۳ بر ۳) و اما باخت در آخرین بازی از مرحله گروهی مقابل ایران، تیم نخست گروه با نتیجه ۳ بر ۲ ، درنهایت به‌عنوان تیم دوم کار خود در مرحله گروهی به پایان رساند تا در مرحله نیمه نهایی و در یک بازی پّر استرس مقابل برزیل، درحالی که نتیجه بازی ۵ بر ۵ مساوی در وقت قانونی به پایان رسیده بود، در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر یک برزیل، قهرمان دوره قبل را شکست بدهد.

 

ایران مسیر همواری را تا رسیدن به فینال پشت سر گذاشت و بدون شکست برابر آمریکا (۸ بر یک)، تاهیتی (۴ بر ۲) و روسیه(۳ بر ۲)، نهایتا مصر را در نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

 

روسیه که موفق شده بود در نیمه نهایی مسابقات، برزیل را که ۶۶ بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته بود، شکست دهد، در وقت اول بازی فینال مقابل ایران با گل‌های کیانی (دقیقه ۳) ، محمد معصومی‌زاده (دقیقه ۶) و حمید بهزادپور (دقیقه ۱۱) سه گل عقب افتاد و به ایران اجازه داد به راحتی یکه‌تاز شود.

 

در آغاز نیمه دوم، روسیه گل اول خود را در دقیقه ۱۳ بازی به ثمر رساند؛ با این حال، ایران جریان بازی را کنترل کرد و نتیجه را با تلاش محمد معصومی‌زاده در دقیقه ۲۴ به چهار بر یک تبدیل کرد، اما پاپوروتنی هفت دقیقه بعد از آن با دومین گل خود امید را در پنج دقیقه پایانی مسابقه برای روسیه زنده کرد.

 

تیم آسیای مرکزی فشار را تحمل کرده و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد، در حالی که برزیل سومی خود را با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل مصر با نتیجه ۵ بر ۲ قطعی کرد.

 

حمید بهزادپور، دروازه‌بان ایران جایزه برترین دروازه‌بان این دوره را کسب کرد، در حالی که فدور زمسکوف از  روسیه جایزه بهترین گلزن را با به ثمر رساندن ۹ گل به دست آورد و جایزه برترین بازیکن هم به رودریگو از برزیل رسید."

 

1356389

دیدگاه‌ها