کد خبر : 1570289 | 30 آبان 1397 ساعت 11:41 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

جذابیت‌های ادامه دار CQ کنار زمین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حرکات جالبش کنار زمین به جذاب تر شدن دیدار با ونزوئلا کمک کرد.

جذابیت‌های ادامه دار CQ کنار زمین

به گزارش "ورزش‌سه"، کارلوس کی روش همواره در بازی های تیم ملی جنب و جوش زیادی کنار زمین دارد و این را بارها مشاهده کرده ایم. سرمربی پرتغالی تیم ملی همواره با استرس زیاد بازی ها را دنبال می کند و صحبت هایش با بازیکنان و البته تیم داوری مورد توجه قرار می گیرد.


در جریان بازی دیروز تیم ملی مقابل ونزوئلا نیز کی روش لب خط آرام و قرار نداشت و حرکات جذابی را به نمایش گذاشت. او با حرکت دستان خود که آنها را به هم چسبانده و جلوی سینه اش می گرفت بارها به داور چهارم و داور وسط اعتراض کرد و با جنب و جوش زیاد بازی را دنبال می کرد.


کی روش حتی در دقایق پایانی بازی با همان حرکات دست خاص خودش درخواست VAR داد. نکته قابل توجه اینکه سرمربی تیم ملی شب گذشته با لبخند و گاهی به شوخی با تیم داوری صحبت می کرد و تجربه ثابت کرده او در مسابقات رسمی کنار زمین اینقدر با روی باز به استقبال داوران نمی رود.


بی تردید اگر در مسابقات رسمی باشد، کی روش جدی تر و مصمم تر حرکات خود در کنار زمین را انجام می دهد که نمونه این موضوع را در جام جهانی دیده ایم. با این شرایط پیش بینی می شود در جام ملت های آسیا نیز شاهد رفتارهای خاص کی روش کنار زمین باشیم.

دیدگاه‌ها