کد خبر : 1570292 | 30 آبان 1397 ساعت 11:46 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

شرایطی داریم که مساوی به دردمان نمی خورد

دلفی: قطعا توان شکست دادن استقلال را داریم

مهاجم استقلال خوزستان می گوید تلاش می کند به بازی با استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر برسد.

دلفی: قطعا توان شکست دادن استقلال را داریم

یونس دلفی در مورد مصدومیتش به "ورزش سه" گفت:  اردوی تیم ملی را به دلیل مصدومیت زانو که در بازی با نساجی نصیبم شد و هنوز هم خوب نشده ام از دست دادم. آقای کرانچار گفتند باید استراحت کنی تا در بازی های دوستانه بعدی حضور داشته باشی.

 

او در مورد حضور در فوتبال اروپا هم می گوید: اصلا رفتن به اروپا را فراموش نمی کنم. هدفم در ایران بدست نمی آید و باید به اروپا بروم. همه چیز را در اختیار مدیربرنامه هایم قرار داده ام چون ایشان بهتر می داند ولی سعی می کنم در نیم فصل بروم.

 

مهاجم استقلال خوزستان در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال خوزستان می گوید: شرایط استقلال خوزستان سخت شده است چون این تیم نمی تواند بازیکن بگیرد و وقتی بازیکن هم کم شود شرایط بدتر می شود. الان 6 امتیاز هم از ما کم شده است و ته جدول هستیم و شرایط بسیار سخت است.

 

دلفی در مورد احتمال حضورش در تیم های ایرانی هم می گوید: فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد چون باشگاه به من رضایت نامه نمی دهد. نظر آقای کرانچار هم روی حضور من در فوتبال اروپا مثبت است. اگر پیشنهاد خارجی داشته باشم باشگاه رضایت نامه می دهد و با توجه به اینکه پنجره باشگاه بسته است، جلوی به اروپا رفتن من را نمی گیرند.

 

او در مورد بازی با استقلال هم می گوید: تلاش می کنم به این بازی برسم ولی الان مصدوم هستم. ما با 4 امتیاز آخر جدول هستیم و شرایط مان خیلی بد است و به همین دلیل اصلا به زمین نمی رویم که مساوی بگیریم و برای برد به زمین می رویم. باید ببریم تا به شرایط اولیه در جدول برگردیم ولی استقلال هم تیم خیلی خوبی است. این تیم بازیکنان با تجربه و جوان خوبی دارد و درست است الان شرایط خوبی ندارد ولی می تواند در نیم فصل دوم شرایط خود را بهتر کند و مدعی شود.


وی افزود: قطعا زورمان می رسد استقلال را شکست بدهیم. ما با همین تیم برابر پرسپولیس مساوی کردیم و قطعا زورمان به استقلال هم می رسد. فوتبال بازی اشتباهات است و ما هم در چند بازی اشتباه کردیم ولی دلیل ندارد چون آخر جدول هستیم تیم بدی باشیم. تیم ما خیلی خوب است و امیدوار هستم بتوانیم برابر استقلال هم نتیجه بگیریم.


دلفی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان می تواند در لیگ برتر بماند یا نه هم گفت: شرایط خیلی سخت است. پنجره ما بسته شده است و شرایط خیلی سخت است ولی تمام توان مان را می گذاریم تا شرایط را تغییر بدهیم و به روزهای اوج برگردیم.


هافبک استقلال خوزستان در پایان گفت: من قبل از این اتفاق ها دوست داشتم نیم فصل به اروپا بروم ولی الان معلوم نیست باید بمانم و یا بروم. معلوم نیست چون اگر بروم شاید به تیم لطمه بخورد اما مدیران باشگاه در حال مذاکره با مدیربرنامه های من هستند و سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

دیدگاه‌ها