کد خبر : 1570311 | 30 آبان 1397 ساعت 12:44 | 34K بازدید | 1 دیدگاه

شجاعی سمت برانکو می رود؟

کاپیتان مسعود و پروفسور؛ یاد باد آن روزگاران!

کاپیتان تیم ملی فوتبال و تراکتورسازی روز یکشنبه مقابل سرمربی سابقش قرار می گیرد.

کاپیتان مسعود و پروفسور؛ یاد باد آن روزگاران!

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود شجاعی باتجربه ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران است. او به عنوان تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران که حضور در 3 جام جهانی را تجربه کرده، حالا خودش را برای درخشش در جام ملت های آسیا آماده می کند. شجاعی در لیگ هجدهم بعد از سال ها حضور در فوتبال اروپا پیراهن تراکتورسازی را برتن کرد و بازی های خوبی را برای این تیم انجام داده است.


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اولین جام جهانی خود را زمانی تجربه کرد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران بود و به عنوان شاگرد این مربی کروات به مسابقات 2006 آلمان رفت. از این رو شجاعی قبل از جام جهانی نیز به تیم ملی دعوت می شد و یکی از جوانان تکنیکی و پدیده های فوتبال ایران در آن روزها بود.

 

1356418


شجاعی حالا بعد از سال ها روز یکشنبه مقابل سرمربی سابقش در تیم ملی قرار می گیرد. او با پیراهن تراکتورسازی مقابل پرسپولیسی بازی می کند که هدایتش را برانکو بر عهده دارد. منتهی نسبت به 12 سال قبل برانکو و شجاعی روزگاران متفاوتی را تجربه کردند و حالا هردوی آنها با گذشته بسیار تفاوت دارند.


شجاعی اکنون کاپیتان تیم ملی است و برانکو تجربیات گرانبهایی در اختیار دارد که آخرینش نایب قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.


از این رو اتفاقاتی که در طول یکسال گذشته میان برانکو و کارلوس کی روش رخ داده ممکن است در تقابل شجاعی و برانکو هم تاثیرگذار باشد. چند سال قبل که برانکو در تمرین تیم ملی حضور یافت و با برانکو دیدار کرد، شجاعی و سرمربی سابقش در تیم ملی نیز باهم برخورد گرمی داشتند و حالا آنها در وضعیتی متفاوت و اوج درگیری های برانکو و کی روش با هم روبه رو می شوند.


باید منتظر ماند و دید روز یکشنبه شجاعی و برانکو چگونه باهم برخورد می کنند؛ آیا شجاعی به پاس شاگردی سال ها قبل به سمت برانکو می رود یا اینکه حواشی جدیدی ایجاد خواهد شد.


دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی ساعت 15 روز یکشنبه 4 آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها