کد خبر : 1570319 | 30 آبان 1397 ساعت 13:13 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس و فرصت استثنایی برای بردن پسر طلایی

با غیبت کیلیان امباپه در فهرست 5 نفر نهایی بهترین بازیکن جوان جهان، فرصت طلایی برای ستاره جوان رئال به وجود آمده تا این عنوان را از آن خود کند.

وینیسیوس و فرصت استثنایی برای بردن پسر طلایی

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در تابستان گذشته به رئال مادرید پیوست و در این مدت توانسته عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته باشد و خود را به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان جهان معرفی کند. ستاره برزیلی در ابتدا در تیم دوم رئال بازی کرد ولی با اخراج لوپتگی و حضور سولاری روی نیمکت رئال، به تیم اصلی منتقل شد و درخشش چشمگیری داشت.

 

 

1351226

 

 

او در کنار جاستین کلایورت از رم، متیس دی لیخت از آژاکس، پاتریک کوترونه از میلان و ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول، در بین 5 کاندید نهایی این عنوان قرار گرفته است. در حالی که انتظار می‌رفت کیلیان امباپه در بین 5 نفر نهایی باشد و با توجه به درخشش فوق العاده اش، این عنوان را کسب کند، اما او در این فهرست قرار نگرفته است.

 

حال فرصتی طلایی برای ستاره جوان رئال مادرید به وجود آمده تا عنوان پسرطلایی را به دست آورد. در صورتی که وینیسیوس به عنوان برنده انتخاب شود، پس از اندرسون در سال 2008 و پاتو در سال 2009، او اولین برزیلی خواهد بود که این جایزه را کسب کرده است.

 

سال گذشته نیز کیلیان امباپه توانسته بود بهترین بازیکن جهان انتخاب شود و پیش از این، ایسکو و سسک فابرگاس نیز در بین اسپانیایی ها توانسته بودند عنوان پسرطلایی را کسب کنند.

دیدگاه‌ها