کد خبر : 1570320 | 30 آبان 1397 ساعت 13:23 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

خامسی با بدرقه باشکوه هواداران پدیده رفت؛

نگاه صدرنشین مشهدی لیگ به جوانترین شهردار کشور

پدیده‌ای‌ها انتظار دارند تا نگاه حمایتی شهرداری مشهد با آمدن شهردار جدید این شهر نیز استمرار پیدا کند.

نگاه صدرنشین مشهدی لیگ به جوانترین شهردار کشور

به گزارش "ورزش سه"، تقی‌زاده خامسی اولین شهردار مشهد بود که به مقوله ورزش قهرمانی ورود کرده و نمایندگان ورزشی شهر را در جهت ایجاد شور و نشاط در میان مردم به انحاء مختلف مورد حمایت قرار داد. او در روز رفتنش پس از قانون بازنشستگی در پاسخ به این اقدامات خود نیز با بدرقه‌ای باشکوه و کم‌نظیر از سوی ورزشی‌های و خصوصا هواداران تیم فوتبال پدیده مواجه شود.

 

پدیده‌ای‌ها در روز خداحافظی خامسی از شهرداری مشهد با هجوم به صفحات فضای مجازی شهرداری با ارسال پیام‌های تبریک و تشکر به گونه‌ای شهردار را بدرقه کردند که کمتر در تاریخ تودیع و معارفه‌های چنین پست‌هایی دیده شده بود؛ مدیری که بار مالی از بدهی‌های پدیده برداشت، چندین جلسه با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد و اکثر بازی‌های پدیده را به ورزشگاه امام رضا(ع) آمد و در کنار هواداران این تیم به تشویق نماینده شهر مشهد پرداخت.

 

حالا همه نگاه‌ها متوجه جوانترین شهردار کشور، متولد 1359 است که به عنوان یک مشهدی معاون خامسی نیز بوده است. هواداران پدیده با حمایتی که از خامسی دیده‌اند حالا چشم انتظار کلایی جوان هستند تا اولین تصمیمات ورزشی او را ببینند، هر چند که او در اولین اظهارنظرها نشان داده که عرق زیادی به مشهد دارد و از دیدگاهی ورزشی نیز برخوردار است.

 

قطع به یقین کسب عنوان پدیده در لیگ امسال به حمایتی همه جانبه نیاز دارد که همه ارگان‌های استانی و شهری در خراسان‌رضوی باید برای تحقق آن به یاری تنها نماینده لیگ‌برتری خود بیایند.

دیدگاه‌ها