کد خبر : 1570340 | 30 آبان 1397 ساعت 14:35 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران

مجوز حرفه ای استقلال در گروی پرداخت بدهی بویان

آبی های تهرانی باید هر چه سریعتر مطالبات بازیکن مقدونیه ای سابق خود را پرداخت کنند.

مجوز حرفه ای استقلال در گروی پرداخت بدهی بویان

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک روز تا قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا استقلالی ها با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می کنند.


پرونده بویان نایدونف مقدونیه ای که یک نیم فصل ناموفق را در کنار آبی ها داشت به مراحل پایانی رسیده و استقلالی ها باید هر چه سریعتر مطالبه این بازیکن که رقمی نزدیک به 350 هزار دلار است را پرداخت کنند.


بر اساس نامه ای که به فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون جهانی فوتبال فیفا ارسال شده، استقلالی ها باید هر چه سریعتر این بدهی خود را تعیین تکلیف کنند و در غیر این صورت فدراسیون فوتبال موظف است تا مجوز حرفه ای سازی این باشگاه را باطل کرده و آبی های تهرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهند رفت.


این هافبک مقدونیه ای که قراردادی یک سال و نیمه با استقلالی ها داشت، با پایان فصل از جمع آبی های تهرانی جدا شد و مطالبات این بازیکن نیز مانند بسیاری از خارجی های دیگر استقلال برای این تیم دردسر ساز شده است.


استقلالی ها باید هر چه سریعتر مشکل این بازیکن را حل کنند تا در مسیر حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خللی ایجاد نشود و استقلال بتواند به عنوان نماینده ایران در مرحله گروهی حاضر شود.

دیدگاه‌ها