کد خبر : 1570346 | 30 آبان 1397 ساعت 15:03 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

مومن زاده: دور از فوتبال راحت تر نفس می کشم

شاید به هیج وجه نتوان نام احمد مومن زاده را از تاریخ فوتبال ایران پاک کرد. به هر حال هر کسی که دستی بر آتش فوتبال داشته باشد نام او را خیلی خوب به یاد می آورد.

مومن زاده: دور از فوتبال راحت تر نفس می کشم

به گزارش "ورزش سه"، او از همان زمان که وارد سپاهان شد جزو بازیکنان خوب این تیم بود و درخشش او در لباس سپاهان در مقابل پرسپولیس کافی بود تا دو تیم پر طرفدار پایتخت برای به دست آوردن او به هر حربه ای متوسل شوند و در نهایت  علی فتح الله زاده آن روزها این جنگ را با وارد کردن واژه بمب در نقل و انتقالات به نفع خود به پایان برد. او را باید قطعا اولین بمب تاریخ نقل و انتقالات بنامیم.
این روزها از او هیچ خبری نیست و دل‌پیروی استقلالی ها هیچ علاقه ای به حضور در محافل فوتبالی ندارد.


از او درباره استقلال و تیم ملی سوالاتی داشتیم که او گفت:« من یک جمله می گویم و خودت باید تا آخر متوجه بشوی و این که من به هیچ وجه هیچ کدام از بازی های تیم ملی و استقلال را پیگیری نمی کنم و جذابیتی برای من ندارد و به همین خاطر جوابی برای سوالاتتان ندارم»


او در ادامه گفت :« تازه دارم معنی زندگی را می فهمم و به دور از هیاهوی فوتبال دارم نفس می کشم و با این سبک زندگی خیلی راحت ترم .»


وی همچنین با لحنی توام با طعنه ادامه داد:« بالاخره بزرگتر های ما هستند و پیگیری می کنند و همین کافی است و فقط این را بگویم که کسانی که باید مرا دوست داشته باشند، دارند و همین برای من کافیست.»

دیدگاه‌ها