کد خبر : 1570348 | 30 آبان 1397 ساعت 15:20 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه اینیستا به سران بارسا در مورد دمبله

عثمان دمبله در دومین فصل حضورش در بارسا به دلیل بی انضباطی های مکرر مورد خشم سرمربی و سران باشگاه قرار گرفته است.

توصیه اینیستا به سران بارسا در مورد دمبله

به گزارش "ورطزش سه"، دو هفته پیش او به دلیل غیبت غیرموجه در تمرین بارسا حاشیه ساز شد. ستاره 21 ساله فرانسوی در فهرست بازی با بتیس قرار نگرفت و سپس از سوی باشگاه به وی اولتیماتوم داده شد که در اخلاق حرفه ای خود تجدید نظر کند. رسانه های بارسلونا ادعا کرده اند که در صورت تکرار بی انضباطی ها، او تابستان آتی وارد فهرست فروش خواهد شد.

 

 

1354986

 

 

آندرس اینیستا، کاپیتان سابق بارسا در مورد حواشی اخیر دمبله گفت:« نظر دادن در مورد این قضیه دشوار است چرا که من اکنون در بارسلونا نیستم و از جو باشگاه به دور هستم. نمی دانم هر روز درتمرینات چه می گذرد ولی واضح است که هر بازیکن حرفه ای موظف است تا به وظایفش عمل کند.»

 

اینیستا ادامه داد:« نمی دانم بی انضباطی های دمبله مرتب تکرار شده یا خیر و اصلا این انتقادات واقعی هستند یا اصلا مشکلی وجود دارد. با این حال اگر همه این اخبار در مورد دمبله درست باشند، باید در رختکن در موردش صحبت شود. عثمان واقعا بازیکن باکیفیتی است و باید برای او توضیح دهند که برای بارسا بازیکن مهمی است و اینکه درک کند در چه باشگاهی بازی می کند.

باشگاه باید بگوید که اگر روی این بازیکن حساب باز کرده، او نباید باعث تردید در میان سرمربی و هم تیمی هایش شود. مهم نیست دمبله کی و از کجا آمده و چقدر برای جذبش هزینه شده است. او متعلق به بارسلوناست و باید در زمین تمام توانش را بگذارد. معتقدم همه چیز باید درون باشگاه و در رختکن، حل و فصل شود.»

 

دیدگاه‌ها