کد خبر : 1570356 | 30 آبان 1397 ساعت 15:40 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی حساس مقابل تراکتورسازی؛

بازگشت آدام همتی به نیمکت ذخیره ها (عکس)

آدام همتی که نمایش دلسردکننده ای برابر پیکان داشت، باتوجه به آمادگی عالیشاه و بازگشت ملی پوشان، به نیمکت ذخیره ها بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، همتی فصل گذشته را اکثرا روی نیمکت سپری کرد؛ اما این فصل باتوجه به محرومیت سرخ ها از نقل و انتقالات و جدایی چند ستاره، فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرد و در قامت یک بازیکن متوسط ظاهر شد. البته او برابر سپیدرود، گل سه امتیازی و بسیار مهمی را به ثمر رساند؛ اما برابر کاشیما آنتلرز و پیکان نمایشی پایین تر از حد انتظار داشت.

 

در هر دو بازی، برانکو او را در نیمه دوم تعویض کرد. در بازی با پیکان، سعید حسین پور جای همتی را گرفت تا با اضافه شدن سیامک نعمتی به خط هافبک، پرسپولیس شکل هجومی تری را پیدا کند. همتی در نیمه نخست بازی با پیکان در کارهای هجومی حضور فعالی داشت؛ اما نتوانست مثمرثمر ظاهر شود و چند توپ را لو داد.

 

حالا در شرایطی که سیامک نعمتی و امید عالیشاه آمادگی بالایی دارند و از طرف دیگر رسن و نوراللهی هم فیفادی را پشت سر گذاشته اند، بعید است برانکو در بازی حساس مقابل تراکتورسازی، آدام همتی را در ترکیب اصلی استفاده کند. احتمالا برانکو کمال، نوراللهی، رسن و عالیشاه را در پست هافبک قرار خواهد داد و نعمتی را نیز در سمت راست خط دفاعی استفاده می کند؛ اما  آدام همتی با توجه به توانایی هایش، می تواند یکی از گزینه های اصلی تعویض در نیمه دوم باشد.

 

دیدگاه‌ها