کد خبر : 1570357 | 30 آبان 1397 ساعت 15:41 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه ها سو برداشت کردند

آسنسیو: هرگز آن حرف ها را نزدم

هفته گذشته مصاحبه آسنسیو با رسانه ها جنجال ساز شد و بازتاب گسترده ای داشت.

آسنسیو: هرگز آن حرف ها را نزدم

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو که از زمان اخراج لوپتگی جایگاه ثابت خود در رئال را از دست داده، در مصاحبه خود گفت که او نباید رئال را رهبری کند و برای این کار، بزرگان دیگری در تیم وجود دارند.

این در حالی است که در اسپانیا از آسنسیو به عنوان یکی از مدعیان توپ طلا در آینده ای نه چندان دور یاد می کردند و امیدوار به درخشش بیشتر او هستند اما در فصلی که رونالدو رئال را ترک کرده، آسنسیو نتوانسته ناجی کهکشانی ها در خط حمله باشد.

 

 

1356458

 

 

آسنسیو در مصاحبه اختصاصی با مارکا در مورد حواشی اخیر گفت:« هرگز آن حرف ها را نزدم. رسانه ها از حرف های من برداشت بدی کردند و تیترهای غلطی زدند. واضح است که دوست دارم رئال را رهبری کنم و ناجی تیم در روزهای سخت باشم.

منظور من این بود که در تیم، بازیکنان بزرگ تری وجود دارند که باید احترام شان حفظ شود و اینکه آنها مقدم تر از من برای رهبری تیم هستند. نمی خواستم بگویم که در روزهای سخت خودم را کنار می کشم و علاقه ای به رهبری تیم ندارم. هیمشه در زمین تمام توانم را می گذارم و سعی می کنم به هم تیمی هایم کمک کنم. هیچکس نمی تواند مدعی شود که بازیکن جاه طلبی نیستم.»

 

آسنسیو در مورد شایعات پیوستن هازارد به رئال و اینکه چنین انتقالی باعث ناامیدی او خواهد شد، گفت:« اینها همه شایعه هستند. همیشه در مورد اینکه فلان بازیکن به رئال خواهد پیوست، صحبت می شود ولی فعلا که همه چیز در حد حرف است.»

 

پیشنهادات بزرگ:« خیر. این البته به ایجنتم مربوط است ولی به تیمی جز رئال فکر نمی کنم. همیشه واضح گفته ام که هدفم موفقیت با رئال و ادامه کار در این تیم است.»

 

دیدگاه‌ها