کد خبر : 1570363 | 30 آبان 1397 ساعت 16:17 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

فتح الله زاده:اگر تعلیق بشویم، چه کسی پاسخ می دهد؟

مدیرعامل پیشین استقلال گفت:کسانی که امروز مدیران فدراسیون فوتبال را تحت فشار می گذارند که برخلاف تاکیدات فیفا و ای اف سی و تحت فشار، تصمیم به رفتن بگیرند، اگر در آینده اتفاق تلخی رخ بدهد، چه پاسخی به ملت ایران خواهند داد؟

فتح الله زاده:اگر تعلیق بشویم، چه کسی پاسخ می دهد؟

به گزارش ورزش سه ، علی فتح الله زاده درباره مباحث منتشره پیرامون  بحث بازنشستگی در فدراسیون فوتبال عنوان کرد:شکی نیست که فدراسیون فوتبال ما بسیار موفق عمل کرده است.وقتی نفر اول فوتبال جهان در کمتر از ۷ ماه، دو بار به ایران می آید و از فوتبال ما اینچنین تمجید می کند، باید به این فوتبال افتخار کنیم؛ نه اینکه چوب لای چرخش بگذاریم. حتی در مصاحبه ای که اخیرا از اینفانتینو پخش شد ،وی از فوتبال ما به عنوان یکی از فدراسیون های موفق جهان یاد کرد. این‌ها مفهوم دارد و آنهایی که خاک فوتبال را خورده اند ، می دانند من چه می گویم.


وی ادامه داد: حرف امروز مردم و خانواده فوتبال این است که فدراسیون در آستانه جام ملت ها باید در آرامش به کارش ادامه دهد.همه قوانین مجلس محترم و لازم الاجرا هستند؛ولی فراموش نکنیم فدراسیون فوتبال نهادی بین المللی است که باید به مقررات بین المللی و اساسنامه مربوطه که به تایید هیات دولت و مجلس رسیده است، هم پایبند باشد.


فتح الله زاده تصریح کرد:تعجب می کنم که این روزها اظهاراتی را از زبان افراد معدودی می شنویم که اهداف دیگری را در ذهن متبادر می کند. واقعا کسانی که اینطور مدیران فدراسیون فوتبال را تحت فشار می گذارند که برخلاف تاکیدات فیفا و ای اف سی و تحت فشار تصمیم به رفتن بگیرند، اگر در آیندهاا اتفاق تلخی رخ بدهد، چه پاسخی به ملت ایران خواهند داد؟


فتح الله زاده در پایان گفت:شخصا به عنوان عضوی از جامعه فوتبال، از آقای تاج،رییس فدراسیون می خواهم به خاطر فوتبال و تداوم موفقیت های امروز در سمت خود باقی بماند و این موضوع را در تعامل با نهادهای مربوطه حل کند.اطمینان داشته باشید این حرف مردم و همه دلسوزان فوتبال و خانواده بزرگ فوتبال است و امیدوارم این مساله مرتفع شود.همه می دانند من هیچ پستی در فدراسیون فوتبال ندارم و این حرف ها همه از سر دلسوزی برای مهین عزیزم بود و بس.

دیدگاه‌ها