کد خبر : 1570380 | 30 آبان 1397 ساعت 17:38 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی: سپیدرود آرامش دارد

شکست سرخابی‌ها اصلا دور از دسترس نیست

کاپیتان تیم سپیدرود رشت می‌گوید با توجه به انگیزه و روحیه بالایی که دارند، مقابل پرسپولیس در جام حذفی و استقلال در لیگ برتر به پیروزی رسیده و وضعیت بهتری به دست می‌آورند.

شکست سرخابی‌ها اصلا دور از دسترس نیست

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمدرضا مهدوی، کاپیتان سپیدرود رشت در خصوص دو پیروزی متوالی تیمش و هم‌چنین کسب اولین برد از خانه در تاریخ لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان گفت:
من فکر کنم برد مقابل پارس جم روحیه ما را بالا برد و خودمان هم انگیزه بسیاری داشتیم که فولاد خوزستان را شکست دهیم. حریفمان از لحاظ فنی و روحیه اوضاع خوبی را تجربه نمی‌کرد و به همین علت بازیکنان سپیدرود در فکر شکست این تیم در خانه خودشان بودند. خدا را شکر توانستیم دو برد پشت هم بیاوریم و شرایط ما بسیار خوب شد. حالا هم دوست داریم نفت مسجدسلیمان را شکست دهیم و کاملا از انتهای جدول جدا شویم. الان هم این شرایط برای استقلال خوزستان به وجود آمده و با توجه به کسر شش امتیاز همه چیز به نفع ما شده است. خیلی خوشحالم سپیدرود بعد از دو سال، اولین برد خارج از خانه‌اش را به دست آورد و خیلی هم خوب بازی کردیم. مخصوصا اینکه بارش باران باعث شده بود زمین مسابقه مثل پنبه شود و اصلا خوب نبود و ما را زود خسته کرد. در نهایت، از اشتباه مدافعان حریف استفاده کردیم و به سه امتیاز شیرین دست یافتیم.

 

وی در ادامه گفت:
ما انگیزه زیادی برای پیروزی در این هفته از مسابقات داریم. چون شرایط ما خاص است و به دنبال این هستیم 12 امتیازی شده و به طور کامل از انتهای جدول جدا شویم. بعد از آن، دو بازی بسیار سخت با نساجی که به نوعی دربی شمال کشور محسوب می‌شود و نیز استقلال تهران داریم. خودمان می‌دانیم شرایط سخت است و باید در نیم فصل اول امتیازات را جمع کنیم و به وضعیت سر و سامان دهیم. بچه‌ها خیلی انگیزه دارند و همه مصدومان رسیده‌اند و به دنبال جمع آوری هر سه امتیاز بازی هستیم.

 

مهدوی درباره آینده سپیدرود نیز گفت:
بازیکنان سپیدرود اول به دنبال این هستند از انتهای جدول جدا شوند. شما خودتان می‌دانید اگر پایین جدول باشید هم از لحاظ روحی و روانی خراب هستید و هر چقدر هم تلاش برای برد انجام دهید، به ثمر نمی‌نشیند. ما الان دنبال این هستیم که اول از ته جدول بالا بیاییم. شرایط امتیازی حریفان ما جوری است که اگر ببریم و 12 امتیازی شویم، خیلی خوب می‌شود و ناخودآگاه به میانه جدول می‌آییم. من خیلی امیدوارم اگر این بازی را ببریم، مقابل نساجی و استقلال تهران بهتر ظاهر می‌شویم. حالا با آمادگی زیادی که داریم، مقابل استقلال و پرسپولیس  به راحتی باج نمی‌دهیم و با نمایش خوب امتیازات لازم را خواهیم گرفت.

 

کاپیتان تیم سپیدرود رشت در رابطه با شانس تیمشان برای شکست استقلال و پرسپولیس گفت:
پرسپولیس از لحاظ بازیکن مشکل دارد؛ اما شما هر کاری کنید، استقلال و پرسپولیس اسمشان بزرگ است و نمی‌توان با قطعیت برابر آن‌ها صحبت کرد. آبی پوشان فصل گذشته اصلا شرایط خوبی نداشتند و در رشت ما را بردند و از همان جا اوج گرفتند. ما خودمان خیلی امیدوار هستیم که استقلال و پرسپولیس را در خانه شکست دهیم. مخصوصا بعد از آمدن آقای کریمی بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی پیدا کردند و انگیزه فراوانی دارند. بچه‌های سپیدرود دغدغه مالی زیادی ندارند و به کمک علی آقا حل شده است. برد برابر استقلال و پرسپولیس اصلا دور از دسترس نیست و توانایی رسیدن به آن را داریم. به هوادار قول می‌دهیم سرخابی‌ها را شکست دهیم و تیم را به شرایط خوبی برسانیم.

 

دیدگاه‌ها