کد خبر : 1570382 | 30 آبان 1397 ساعت 17:47 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

پروین: وزیر، کی روش و برانکو را آشتی دهد

اسطوره فوتبال ایران درخواست کرد وزیر ورزش با ورود به ماجرای سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس، باعث آشتی طرفین و پایان این ماجرا شود.

پروین: وزیر، کی روش و برانکو را آشتی دهد

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس که در دوران مربیگری ید طولایی در آشتی دادن و ماجراهای اینچنینی داشت، اکنون در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران درخواست کرد تا مسعود سلطانی فر با ورود به ماجرای تنش میان برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش، این دو سرمربی را آشتی دهد.


علی پروین، سر مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران،  درباره وضعیت کنونی فوتبال ایران در راه جام ملت های آسیا 2019 گفت: مشکل اصلی فوتبال ما، کی روش و برانکو هستند  و اگر امکانش باشد، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که عملکرد خوبی در ورزش دارد، باید مشکلات آن ها را حل کند. حدود یک سال و نیم پیش کی روش من را خواست و با او و برانکو صحبت کردم؛ اما آشتی صورت نگرفت و بهتر است این 2 مربی رو در رو شوند تا مشکلات حل شود.


وی ادامه داد: سلطانی فر و صالحی امیری باید شرایطی را مهیا کنند تا کی روش و برانکو در جلسه ای رو در رو با یکدیگر صحبت و مشکلاتشان را حل کنند؛ زیرا دود این اختلاف به چشم فوتبال ایران می رود.  یک زمانی می گفتیم اگر قرار است مربی خارجی به ایران بیاوریم، مربی درجه یک باشد و اکنون کی روش، برانکو و شفر مربیانی هستند که در لیگ برتر و تیم ملی حضور دارند.


پروین در ادامه صحبت‌هایش در خصوص وضعیت تیم ملی، از وزیر ورزش و همچنین کمیته المپیک درخواست کرد به این ماجرا ورود کند و سرمربیان دو تیم پرسپولیس و تیم ملی را آشتی دهد: استقلال علاوه بر مصدوم، بازیکن کمی دارد و نتیجه نمی گیرد؛ اما خیلی دوست دارم تا این تیم هم موفق شود، زیرا زمانی که 2 تیم استقلال و پرسپولیس قوی بودند، تیم ملی قدرتمندی داشتیم و فکر می کنم این کار و آشتی کی روش و برانکو از دست سلطانی فر و صالحی امیری بر بیاید. برای کسب نتیجه خوب در جام ملت های آسیا، باید این جلسه زودتر برگزار شود تا تیم ملی با روحیه خوبی راهی جام ملت های آسیا شود. چرا کی روش برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی نیامد؟ زمانیکه رئیس فیفا و رئیس AFC به تهران می آیند، کارلوس کی روش نباید باشد؟


وی در پایان گفت: باید جلسه ای زودتر تشکیل شود تا مشکلات حل شود. بازیکنان تیم ملی که در لیگ حضور دارند، از آمادگی بالایی برخور دار هستند؛ اما باید هماهنگی میان آنها انجام شود تا تیم ملی خوبی راهی مسابقات آسیایی کنیم که کی روش این کار را بلد است

دیدگاه‌ها