کد خبر : 1570389 | 30 آبان 1397 ساعت 18:03 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

جابر انصاری: راضی نه؛ ولی تصمیم نگرفته ام

مهاجم استقلال شایعه جدایی اش از این تیم در نیم فصل را تکذیب می کند.

جابر انصاری: راضی نه؛ ولی تصمیم نگرفته ام

به گزارش "ورزش سه"، امروز شایعه ای به وجود آمده است که جابر انصاری بعد از یک نیم فصل نیمکت نشینی در استقلال، به طور قطع در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.


با این حال جابر انصاری در گفت و گو با ورزش سه این خبر را تکذیب می کند: چنین شایعه ای درست نیست. تا نیم فصل صبر می کنم تا ببینم چه اتفاقی می افتد.


او در مورد این که آیا از شرایطش در استقلال راضی است یا خیر هم گفت: راضی که نیستم؛ چون هیچ بازیکنی از نیمکت نشنی خوشحال نیست. با این حال من تا حالا هیچ حاشیه ای برای تیم درست نکرده ام و تلاش می کنم نظر سرمربی را عوض کنم.


هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که اگر سرمربی بود، به خودش اجازه بازی می داد یا خیر گفت: نمی شود اینطوری گفت؛ چون استقلال در این فصل شرایط خوبی را تجربه نکرده است و خوب گل نمی زند. همین مساله باعث شده است تا مهاجمان تیم ما تحت فشار باشند؛ اما با این شرایط، همه بازیکنان تلاش می کنند تا خود را از این شرایط سخت نجات بدهند.


او در پایان گفت: من در 2 بازی برابر نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی بازی کردم که آقای شفر از من راضی بودند. ایشان گفتند اگر به همین شکل ادامه بدهم، بیشتر فرصت بازی کردن پیدا می کنم و منتظر هستم ببینم چه می شود.

 

دیدگاه‌ها