کد خبر : 1570415 | 30 آبان 1397 ساعت 19:05 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی بابت شکست تیم ملی در ذات مردم کشورم نیست

سیدجلال: تمام وجودمان برای پرچم کشورمان می‌تپد

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است روند موفقیت آمیز تیمش در ادامه فصل نیز با همین قدرت توسط بازیکنان و هواداران دنبال شود.

سیدجلال: تمام وجودمان برای پرچم کشورمان می‌تپد

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، کاپیتان پرافتخار پرسپولیس که از برنامه ریزی صورت گرفته برای این تیم ناراضی استT ابتدای صحبت‌هایش را به این موضوع اختصاص داد و گفت: بازی با پیکان واقعا سخت بود. همه دیدند که ما در چه شرایطی بازی کردیم. نمی‌خواهم یادآوری کنم که بازیکنان ما در اردوی تیم ملی بودند و این دیدار در فیفادی برگزار شد و به اندازه کافی گفته شد و هیچ توجهی هم به این موضوع قانونی نشد. اما در حالی برنامه را بدون اطلاع قبلی اعلام کردند که ما منشا و بوژیدار را در مرخصی داشتیم و یک روز قبل از بازی برگشتند. آقای برانکو هم در مرخصی بودند. کمال و بقیه بچه‌ها هم همینطور و ما تمرین زیادی نداشتیم و بعد از فینال همه در مرخصی بودند. می‌دانستیم بازی سختی داریم؛ اما واقعا دم هوادارانمان گرم که به ما دلگرمی بزرگی دادند و توانستیم در کنار آنها از این میدان سخت عبور کنیم و در کنار آنها یک برد شیرین را کسب کنیم.


وی ادامه داد: ما بردیم؛ اما باید یک مساله را بگویم و آن این است که این شرایط بزرگترین آسیب را به بازیکنان می‌زند و فقط فوتبالی‌ها می‌دانند. همه کسانی که به ما آسیب زدند، پشت این برد پنهان شدند؛ اما اگر اتفاق تلخی برای بازیکن می‌افتاد، هیچ کس پاسخگو نبود.


حسینی در آستانه بازی حساس تیمش برابر تراکتورسازی گفت: تراکتور همیشه حریف قابل احترامی برای ما بوده و خواهد بود. تیمی که در جمع مدعیان قرار دارد و از بازیکنان، کادرفنی و مدیریت و هواداران خوبی بهره می‌برد. آقای زنوزی تیم فوق العاده‌ای را  ساخته است و مسلما خودمان را برای یک بازی خوب برابر یک تیم قدرتمند آماده می‌کنیم. امیدوارم در این بازی بزرگ، هواداران دو تیم واقعا از فوتبال لذت ببرند.


کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این سوال که در دیدارهای قبلی، هواداران دو تیم چالش و درگیری بزرگی را شکل دادند و اکنون چه صحبتی با هواداران خود دارد، گفت: هواداران هر دو تیم مسلما برای این به استادیوم می‌آیند که از فوتبال لذت ببرند. ما بازیکنان تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا یک بازی جوانمردانه ای را به اجرا بگذاریم. ان‌شاالله این مشکل دیگر تکرار نخواهد شد و هواداران هر دو تیم با فرهنگ بالای خود یک 90 دقیقه کاملا فوتبالی را شکل خواهند داد. مطمئنا امکان دارد هر اتفاقی در زمین بیفتد؛ اما هواداران تنها با تشویق خود می‌توانند به جذابیت بازی کمک کنند. هم ما و هم آنها طرفداران خوب و باشخصیتی داریم که تنها به تشویق تیم خود می‌پردازند.


سیدجلال حسینی درباره صحبت‌های سهراب بختیاری زاده که مدعی شده بود پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند تیم ملی برابر اسپانیا گل‌های فراوانی دریافت کند تا عدم دعوت این بازیکن را به اعتراض مجددی تبدیل کنند، گفت: این واقعا چه حرفی است؟ مگر کری‌های باشگاهی است؟ چه کسی می‌تواند درباره تیم ملی همچین حسی داشته باشد؟ تمام وجودمان برای تیم ملی و پرچم کشورمان است و چطور می‌توانیم بابت شکست آن برابر هر حریفی خوشحال شویم؟ این مسائل در ذات پرسپولیسی‌ها وجود ندارد. واقعا نمی‌دانم چرا ایشان این حرف را زده است. چرا این حرف‌ها زمانی که تیم ملی و پرسپولیس بازی‌های حساسی دارد، زده می‌شود تا تمرکز بازیکنان برهم بخورد؟

 

وی در ادامه انتقاداتش گفت: آقای بختیاری زاده، اگر کمی به عقب برگردید، متوجه حس و حال هواداران و مردم کشورمان درباره تیم ملی خواهید شد. می‌توانستید شادی موفقیت و برد را در چهره تک تک مردم بعد از نتایج تیم ملی ببینید. میلیون‌ها نفر در خیابان را ندیدید؟ همه بستر برای تیم ملی مهیا بود و اینکه می‌گویند در آن مقطع موج انتقادی وجود داشت ،بهتر است بروند و نگاه کنند کجا این حرف‌ها بوده است. مردم خوشحال بودند و همه حمایت می‌کردند و برای حمایت از تیم ملی سیج شده بودند. این حرف‌ها فقط زده می‌شود تا تمرکز را برهم بزنند؛ وگرنه واقعیت چیز دیگری است و آن را با خوشحالی میلیون ها ایرانی دیدیم.

دیدگاه‌ها