کد خبر : 1570416 | 30 آبان 1397 ساعت 19:11 | 120.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیرو: پسرم هم از این عکس های طنز برایم می آورد؛

استوری دردسر ساز بیرانوند را علی کریمی گذاشت!

دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس درباره برخی حواشی‌هایی که از حرف هایش در فضای مجازی ایجاد شد، صحبت های جالبی مطرح کرد.

استوری دردسر ساز بیرانوند را علی کریمی گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در برنامه فرمول یک درباره اینکه برخی اوقات در فضای مجازی حاشیه ساز شده است، صحبت کرد.


او در مورد عکسی که با وحید امیری منتشر کرده بود، گفت: من عاشق وحید هستم. هشت، نه سال است که با او هم اتاقی هستم. مگر این چیزها جرم است؟

بیرانوند درباره جمله «تن من مباد و پرسپولیس باد» که به خاطر علاقه اش به پرسپولیس در فضای مجازی نوشته بود، اینگونه توضیح داد: می خواستم علاقه ام را به پرسپولیس ثابت کنم. بهر حال اتفاقی بود که افتاد. عکسی را هم به طنز منتشر کردند که اتفاقا طاها، پسرم هم یک نمونه از آن را به من نشان داد (با خنده).


او درباره جمله «دشمن‌شادهای ما شاد شدند» که بعد از دیدار رفت مقابل کاشیما آنتلرز گفته بود، اظهار داشت: سید جلال همیشه می گوید کاری نکنید که دشمن‌شاد بشویم. من هم آن روز می خواستم جوری حرف بزنم که شبیه سید جلال باشد؛ ولی نشد.

بیرانوند درباره استوری معروفش که یک نظرسنجی با گزینه های با و یا بود، گفت: بگذارید قصه این را بگویم. با علی کریمی، بازیکن استقلال بودیم و اتفاقا خود او در اینستاگرام من این استوری را گذاشت. هواداران استقلال که به من خندیدید! این را بازیکن خودتان گذاشت. به صفحه اش بروید و دلیل را از خودش بپرسید. (می خندد)..من روی تخت دراز کشیده بودم و علی کریمی گفت: گوشی را بده برایت درست می کنم. وگرنه من که اصلا سر در نمی آورم و نمی دانستم چطوری باید این گزینه ها را بگذارم. ضمن اینکه اشتباه هم نیست و گزینه ها به همان شکل با و یا درست است. به هر حال هرچه بوده تقصیر علی کریمی بوده است.

 

گلر پرسپولیس و تیم ملی افزود: من دوست دارم با مردم درد دل کنم و آنها با من صحبت کنند. درست است که شوخی ها هست، اما الان خیلی بهتر شده ام و عکس هایی که در حد شخصیتم نباشد را منتشر نمی کنم. قبلا شاید دوستی نداشتم که این چیزها را به من یاد بدهد. مثلا در اردوی کرواسی بودیم و می خواستم زیر یک عکس بنویسم «یک تمرین با نشاط» که دستم خورد و اشتباها به شکل دیگری نوشتم. وقتی از تمرین آمدم، دیدم یا حسین! این دیگر چیست. همه برایم نوشته بودند این را اشتباه نوشتی و بردار. یا بعضا به خاطر عجله اینطور می شود که باید صبوری کنم.

او افزود: همیشه به خودم می گویم اگر علیرضا قرار است موفق شود، باید صبور باشد. شاید ما لرها کمی اینطور نباشیم و موقع عصبانیت کمتر صبر می کنیم. اما در صورت صبر خیلی موفق تر می شویم. اگر قبل از گفتن یک حرف، سی ثانیه صبر کنم، شاید دیگر آن را به زبان نیاورم.

 

دیدگاه‌ها