کد خبر : 1570429 | 30 آبان 1397 ساعت 20:21 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت نفتی‌ها علیه وزارت نفت به قوه قضاییه

اعضای سابق باشگاه نفت تهران قصد دارند با ارائه شکواییه به قوه قضاییه علیه شرکت ملی و وزارت نفت اقامه دعوا کرده و خواستار دریافت حقوق خود باشند.

شکایت نفتی‌ها علیه وزارت نفت به قوه قضاییه

به گزارش "ورزش‌سه"، در انتهای لیگ هفدهم تیم نفت تهران پس از سقوط به مسابقات دسته اول کشور به طور کامل منحل شد و حالا در هیچ کدام از مسابقات رسمی و فوتبالی کشور حضور رسمی ندارد. با انحلال این تیم تمام بدهی‌های باشگاه از بین رفت و حالا طلبکاران نمی‌دانند برای دریافت حقوق خود با چه فرد یا نهادی رو به رو هستند.


حالا خبر می‌رسد که طلبکاران این باشگاه با استخدام وکیلی به دنبال این هستند تا شکواییه‌ای را علیه وزارت نفت و شرکت ملی به قوه قضاییه ارائه کرده و از راه رسمی و قانونی به دنبال گرفتن حق خود باشند. نفت تهران در این مدت بدهی نزدیک به 40 میلیارد تومان را به انواع اشخاص حقیقی و حقوقی بر روی دست گذاشته و حالا وجود خارجی ندارد و دردسر فراوانی را به وجود آورده است.


در صورت اثبات این شکایت از سوی قوه قضاییه، وزارت نفت مکلف می‌شود طبق قانون درصدی از قرارداد افراد را پرداخت کرده و از میزان بدهی موجود کم کند. پیش از این مربیان و بازیکنان نفت با دریافت حکم از کمیته انضباطی به دنبال احقاق حق خود بودند که هر بار به بن بست خوردند.

 

دیدگاه‌ها