کد خبر : 1570488 | 01 آذر 1397 ساعت 11:03 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

نورالهی، زننده بهترین گل در لیگ قهرمانان آسیا

گل زیبای احمد نورالهی به تیم الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا احتمالا به عنوان زیباترین گل این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته خواهد شد.

نورالهی، زننده بهترین گل در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که در استادیوم آزادی تهران و با نتیجه دو بر یک به سود تیم پرسپولیس خاتمه یافت احمدد نورالهی گل اول تیمش را از پشت محوطه جریمه و با یک ضربه استثنایی به ثمر رساند.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال با اعلام نظر سنجی از کاربران خود خواست که بهترین گل این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کنند که تا اکنون احمد نورالهی با کسب 82 درصد از آراء در صدر قرار دارد و به نظر می رسد در نهایت گل او به عنوان زیباترین گل فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود.

 

1356596

 

گفتنی است ایرانی ها در اکثر نظر سنجی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ترتیب می دهد در رتبه نخست قرار می گیرند. به تازگی بهترین های جام ملت های آسیا در ادوار تاریخ و در همه بخش ها به ایرانی ها رسید. ناصر حجازی فقید، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، علی دایی و حشمت مهاجرانی به عنوان بهترین دروازه بان، مدافع، هافبک، مهاجم و سرمربی تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شده بودند.

 

کثرت حضور ایرانی ها در نظر سنجی های سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا جدا از تعصب به فوتبالیست ها و مربیانی ایرانی بیانگر این مسئله است که فوتبال در این مرز و بوم عاشقان زیادی دارد. این میزان علاقه در خیلی از کشورهای همجوار دیده نمی شود و به دفعات دیده شده برای نزدیک کردن مردم به فوتبال برای تماشاگر جایزه می گذارند.

 

جالب اینکه مامه تیام که پیش از این در استقلال و در لیگ قهرمانان آسیا به میدان آمده بود در لیست نامزدهای زننده بهترین گل این بازی ها قرار دارد. او تا به این جای کار 15 درصد از آراء را به خود اختصاص داده است. مامه تیام در میانه های راه لیگ قهرمانان آسیا با جدایی از استقلال راهی تیم عجمان شد. او اگر در استقلال می ماند اکنون در این نظر سنجی شرایط بهتری داشت و کری خوانی جذابی بین طرفداران استقلال و پرسپولیس برای انتخاب بهترین گل این فصل لیگ قهرمانان آسیا شکل می گرفت. اما همان طور که اشاره شد اکنون و به واسطه جدایی اش از استقلال طرفداران تیم آبی انگیزه ای برای حضور دراین نظر سنجی و انتخاب مامه تیام ندارند.

 

دیدگاه‌ها