کد خبر : 1570497 | 01 آذر 1397 ساعت 11:29 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

کدام گل مامه تیام قشنگ بود؟

مامه تیام هم یکی از نامزدهای زننده بهترین گل در فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا است. او بعد از احمد نورالهی که تا به این جای کار 82 درصد از آراء را به خود اختصاص داده نفر دوم است.

کدام گل مامه تیام قشنگ بود؟

به گزارش "ورزش سه"، گل دوم استقلال به ذوب آهن در بازی ای که در استادیوم آزادی تهران انجام شد به عنوان یکی از گل های زیبای این فصل لیگ قهرمانان آسیا شناخته شد. گلی که زننده آن مامه تیام بود. او بعد از تصاحب توپ در پشت محوطه جریمه ذوب آهن توپ را روی پای چپ آورد و با یک ضربه فنی زیبا دروازه ذوب آهن را باز کرد.

 

این بازی پایان حضور ذوب آهن با امیر قلعه نویی در لیگ قهرمانان آسیا بود و با شکست 3-1 وداع تلخی با بازی ها داشت. هر چند در ادامه نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک عملکرد خوب برای این تیم محسوب می شد.

 

مامه تیام در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان به میدان رفت و تک گل استقلال را به ثمر رساند. البته شوت او به پای مدافع الهلال برخورد کرد و ابتدا تأیید نشد اما پس از بررسی‌های انجام شده AFC گل او را تأیید کرد و با گل او استقلال مقابل تیم عربستانی پیروز شد. و در بازی‌های بعدی مقابل العین در بازی رفت دو بار و بازی برگشت یک بار دروازه این تیم را باز کرد و در هر دو بازی بهترین بازیکن زمین شد. او به همراه فرشید اسماعیلی بهترین بازیکنان استقلال در مرحله گروهی بودند و در صعود استقلال نقش پر رنگی داشتند.

 

مهاجم سنگالی در مرحله یک هشتم نهایی در برابر ذوب آهن اصفهان توانست هت تریک کند و سبب شود تا استقلال به مرحله بعدی صعود کند. گل دوم تیام در آن بازی یکی از بهترین گل‌ها در مرحله یک هشتم نهایی بود. AFC نیز در پیامی او را با آرین روبن تشبیه کرد. تیام توانست بهترین بازیکن در هفته دوم مرحله یک هشتم نهایی شود که در این رده‌بندی احمد نوراللهی از پرسپولیس دوم شد. او با وجود مصدومیت‌هایی که در بسیاری از بازی‌ها داشت توانست تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا ۷ بار گلزنی کند و در جایگاه سوم گلزنان آسیا قرار بگیرد. پس از این، در برخی رسانه‌های ورزشی مطرح شد که او مورد توجه باشگاه‌های بزرگ آسیایی است که مورد تأیید مدیر برنامه‌های او قرار گرفت و در نهایت مامه تیام با شروع فصل جدید لیگ برتر با وجود اینکه برای تمدید قرارداد خود با استقلال ابراز تمایل کرده بود راهی عجمان شد و استقلال در ادامه بازی های لیگ قهرمانان نتوانست پرفروغ ظاهر شود و با شکست در برابر السد در مجموع دو بازی رفت و برگشت شانس صعود به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

 

دیدگاه‌ها