کد خبر : 1570503 | 01 آذر 1397 ساعت 11:43 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

استوکس و اروین مقابل پرسپولیس بازی می کنند؟

تراکتور در انتظار بازگشت دو ستاره خارجی

دو ستاره خارجی تراکتورسازی هنوز به ایران برنگشتند تا شایعات درباره آنها افزایش پیدا کند.

تراکتور در انتظار بازگشت دو ستاره خارجی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان فوتبال تبریز که این روزها شرایط خیلی خوبی در جدول رده بندی دارند، روز یکشنبه در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل خود مقابل پرسپولیس قرار می گیرند. مسابقه ای که کری خوانی های مجازی اش از حالا آغاز شده و خیلی ها منتظر شروع آن هستند.


از این رو مساله ای که در آستانه بازی با پرسپولیس برای تراکتوری ها به یک دغدغه تبدیل شده، نیامدن آنتونی استوکس و لی اروین دو مهاجم خارجی تبریزی ها به ایران است. این دو مهاجم گلزن که خط حمله تراکتورسازی را آتشین کرده اند، بعد از دیدار با ذوب آهن با کسب اجازه از کادرفنی تراکتور به کشورهایشان رفتند اما هنوز به ایران بازنگشتند.


در این خصوص گفته می شود آنتونی استوکس امروز یا فردا به تمرینات اضافه می شود و مسئولان باشگاه نیز قصد دارند به دلیل غیبت غیرموجه جریمه ای را برای او در نظر بگیرند اما احتمال اینکه لی اروین به بازی با پرسپولیس نرسد، زیاد است. اروین به مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده به دلیل بیماری فعلا قادر به حضور در تبریز نیست و به همین خاطر شاید غایب بزرگ سرخپوشان در مهم ترین بازی نیم فصل اول باشد.


از این رو با توجه به اینکه تراکتورسازی در سطح استوکس و اروین مهاجم توانمند دیگری ندارد، کادرفنی این باشگاه امیدوار است تا قبل از بازی با پرسپولیس آنها برگردند و بتوانند حتی برای دقایقی هم که شده در این بازی حساس به میدان بروند.


باید منتظر ماند و دید تا روز یکشنبه چه اتفاقاتی درباره استوکس و اروین رخ می دهد و آیا آنها مقابل قهرمان دوره گذشته لیگ برتر به میدان می روند یا اینکه مسائل جدیدی را شاهد خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها