کد خبر : 1570594 | 01 آذر 1397 ساعت 17:39 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نیم فصل با چند جوان قرارداد می بندیم

سرجیو: گرانی دلار نگذاشت بازیکن خارجی خوب بگیریم

صنعت نفت که با تساوی های پرتعداد خودش را به میانه های جدول نزدیک کرده است در هفته سیزدهم میزبان نساجی است که با یک برد می تواند در جدول پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

سرجیو: گرانی دلار نگذاشت بازیکن خارجی خوب بگیریم

به گزارش" ورزش سه" صنعت نفت با دوازده امتیاز از دوازده بازی در رده دهم است هرچند شرایط امتیازی در میانه های جدول به گونه ای است که یک برد یا یک باخت می تواند در تغییر رتبه تیم ها خیلی تاثیرگذار باشد. با این وجود صنعت نفت دراین بازی خانگی به دنبال سه امتیاز است تا بتواند به مساوی های پی در پی اش خاتمه دهد. پائولو سرجیو سرمربی پرتغال صنعت نفت در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی گفت:« در بازی‌های لیگ ما بازی آسانی نداریم و همه مسابقات برای ما مهم و حساس هستند.» او افزود:«به مانند بازی‌های قبل به حریف خود احترام می‌گذاریم. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند و بعد از اینکه آنها را آنالیز کردیم متوجه شدیم تیمی سازمان یافته هستند. به این خاطر برای کسب 3 امتیاز باید نهایت آمادگی را داشته باشیم.»


سرجیو با اشاره به غایبان تیمش هم گفت:« حسین ساکی و بغلانی را در این بازی در اختیار نداریم. من برای داوران احترام زیادی قائلم اما داور در بازی قبل به اشتباه به ساکی کارت قرمز نشان داد و او را از بازی فردا محروم کرد. او خطایی مرتکب نشده بود و داور با اخراج او کار را برای ما سخت و از 3 امتیار محروم‌مان کرد. داور حتی چند خطای پنالتی مسلم را روی کرار نگرفت.»


سرمربی پرتغالی نفت آبادان درباره آینده تیمش در نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی گفت:« مربیان، حتی آنهایی که تیم‌شان در صدر جدول است به دنبال تقویت تیم‌شان هستند. هر تیمی نقاط ضعف دارد و سوال این است که ما می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف سازیم یا نه؟ هر هفته روی این نقاط کار می ‌کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم. همه می دانید ما با چه مشکلاتی فصل را شروع کردیم و قیمت دلار باعث شد نتوانیم بازیکن خارجی با کیفیت‌تری جذب کنیم. خیلی سخت و شب و روز کار کردیم تا تیمی بهتر داشته باشیم. بین بازیکنان حس رقابت ایجاد کردیم تا همه حتی جوان‌ها برای بازی کردن تلاش کنند. مطمئنا استفاده از بازیکنان جوان باعث می‌شود شما متضرر شوید اما خیلی خوشحالم از اینکه بازیکنان جوان ما الان شرایط خیلی خوبی نسبت به قبل دارند و حتی ما نفرات خیلی جوانی داریم که با تیم تمرین می کنند و قرار است در نیم فصل با باشگاه قرارداد بسته و چند سالی در خدمت باشگاه باشند.»

دیدگاه‌ها