کد خبر : 1570617 | 01 آذر 1397 ساعت 19:46 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی و یک شرط مهم برای جذب سمیر نصری

سمیر نصری، ستاره فرانسوی سابق سیتی پس از چند سال دوری از لیگ برتر ممکن است راهی وستهام شود.

پیگرینی و یک شرط مهم برای جذب سمیر نصری

به گزارش "ورزش سه"، نصری زمانی در آرسنال و سپس سیتی یک ستاره تاثیرگذار بود. هافبکی با شم گلزنی و تکنیک بالا که تماشای بازی هایش لذتبخش بود اما موارد انضباطی هرگز نگذاشت او نه در سیتی و نه در تیم ملی فرانسه به حق خود برسد. او یک سال را نیز در سویا به صورت قرضی بازی کرد و اتفاقا موفق نیز ظاهر شد. 

او که به دلیل نقض قوانین دوپینگ در سال 2016 از فعالیت های فوتبالی محروم شد، از اول ژانویه 2019 می تواند به میادین بازگردد.

نصری این روزها با وستهام تمرین می کند و شایعات امضای قرارداد با وی شنیده می شود. حتی قرار است دستمزد هفتگی 80 هزار پوندی نیز برایش در نظر گرفته شود.

 

 

1147024

 

 

پیگرینی، سرمربی وستهام در مورد احتمال امضای قرارداد با نصری گفت:« سمیر بازیکن بزرگ و با کارنامه خوبی است. اینجا تمایل به جذب او داریم ولی باید ببینیم چه می‌شود. سمیر بعد از محرومیتی طولانی با ما تمرین می‌کند. ما در حال کمک کردن او برای بازگشتش به فوتبال هستیم. امیدوارم از الان تا پایان سال به آمادگی برسد و اگر این اتفاق بیافتد، تلاش خواهیم کرد تا او را در وستهام نگه داریم. فعلا مهم تر از هر چیزی این است که او از لحاظ بدنی به شرایط ایده آل برسد تا بتوانیم با وی قرارداد ببندیم.»

دیدگاه‌ها