کد خبر : 1570621 | 01 آذر 1397 ساعت 21:08 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی‌زاده: مقابل سپاهان تسلیم نخواهیم نشد

مدافع ماشین سازی مدعی است علیرغم مشکلاتی که تیمش با آن درگیر است، برابر سپاهان انگیزه زیادی بین هم‌تیمی‌هایش برای دستیابی به امتیاز وجود دارد.

مهدی‌زاده: مقابل سپاهان تسلیم نخواهیم نشد

به گزارش "ورزش سه"، احمد مهدی‌زاده، مدافع راست ماشین سازی نیز با بدشانسی جدال با سپاهان را از دست داده است تا مشکلات رضا مهاجری که با لیست بزرگی از مصدومان برای این جدال مواجه است، بیشتر شود.

 

مدافع جوان ماشین سازی اما مدعی است علیرغم تمام این مشکلات تیمش برای دستیابی به امتیاز برابر سپاهان از نظر روحی و بدنی کاملا آماده است: سپاهان تیم قابل احترامی است و از کادرفنی و بازیکنان بزرگی برخودار است. شرایط ماشین سازی هم با توجه به مصدومان زیادی که روی دست آقای مهاجری است سخت است اما مطمئنا در زمین خودمان به دنبال امتیاز خواهیم بود.


وی ادامه داد: طی هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان حتی با مصدومیت جزیی نیز در تلاش بودند تا در این بازی حساس در کنار کادرفنی و هم‌تیمی‌های خود باشند. سپاهان در این فصل مطمئنا یکی از مدعیان اصلی جام خواهد بود اما کار آسانی برابر ماشین سازی پیش رو نخواهد داشت. با حضور آقای مهاجری از نظر تاکتیکی شرایط خوبی را دنبال می‌کنیم و کاملا روی دروازه حریفان خطرناک هستیم. مطمئن هستم که یک بازی جذاب را شاهد خواهیم بود و امیدوارم به کسب نتیجه برابر حریف.

 

مهدی زاده با اعلام اینکه خود را به دیدار هفته آینده برابر پرسپولیس خواهد رساند، در خصوص شرایط خودش نیز گفت: برابر سایپا انگیزه زیادی داشتم و قبلا در این تیم حاضر بودم. این انگیزه البته در نهایت با مصدومیتم از ناحیه همسترینگ همراه شد. خوشبختانه اما برابر سایپا که مقابل تیم‌های دیگر باج نمی‌دهد یک امتیاز خارج از خانه خوب گرفتیم. علیرغم اینکه نمی‌توانم هم‌تیمی‌هایم را در بازی فردا همراهی کنم اما مطمئن هستم که بچه‌ها قادر هستند با یک نمایش خوب و کسب نتیجه بازی را تمام کنند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها