کد خبر : 1570672 | 02 آذر 1397 ساعت 09:20 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌رئیس بایرن: 

بازیکن جدید می‌گیریم ولی نه به این زودی

کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس بایرن مونیخ می‌گوید بایرن باید ترکیب تیمی خود را ترمیم کند و این کار را خواهد کرد ولی در عین حال به سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه وفادار خواهد ماند.

بازیکن جدید می‌گیریم ولی نه به این زودی

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومنیگه نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با رسانه‌های آلمانی درباره‌ی برنامه‌های این باشگاه برای نقل و انتقالات آتی صحبت کرد و به آنها اطمینان داد که مدیر ورزشی بایرن، حسن صالح حمیدزیچ برای نوسازی ترکیب تیمی بایرن تلاش می‌کند اما بایرن مونیخ به سیاست‌های اصولی خود که از آنها به عنوان هوشیاری مالی یاد می‌کند وفادار خواهد ماند. 

 
اشپورت1 با انتشار گفتگوی رومنیگه با رسانه‌ها هواداران بایرن را بسیار خوشحال کرد چرا که این هواداران مدتها است منتظر شنیدن این سخنان بودند. رومینیگه به خبرنگاران اطمینان داد که بایرن برای بازسازی ترکیب تیمی‌اش در آینده باید اقدام کند و حتماً این کار را خواهد کرد. ولی رومینیگه در عین حال گفت با وجود اینکه بایرن در حال حاضر در رتبه‌ی پنجم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد اما احساس نیاز فوری به تغییر ترکیبش نمی‌کند و منظور او از این تغییرات، در آینده‌ی نزدیک نیست. 

 

رومنیگه در این مصاحبه گفت معتقد است بایرن همین حالا هم تیم خوبی دارد و اضافه کرد:" نباید فراموش کنید که این تیم شش ماه قبل با 21 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین رقیبش قهرمان آلمان شد و حالا فقط شش ماه مسن‌تر شده است. برای همین من آنقدر که این روزها فضا را شلوغ کرده‌اند احساس نگرانی نمی‌کنم. ما در ضمن بازیکنان جدیدی گرفته‌ایم، گورتزکا، رناتو، سرژ گنابری امسال به تیم اضافه شده‌اند. نه، اوضاع واقعاً نگران‌کننده نیست". 

 

ولی رومینیگه در عین حال به خبرنگاران وعده داد که بایرن در آینده و به خصوص در فصل نقل و انتقالات تابستانه در بازار نقل و انتقالات فعال خواهد بود. رومینیگه گفت:" ما باید در این مورد فعالیت کنیم و این کار را خواهیم کرد. دیرترین زمان اقدام ما در بازار نقل و انتقالات تابستان آینده خواهد بود. می‌دانم که صالح حمیدزیچ از همین حالا با تمام قوا روی این مساله کار می‌کند. من شک ندارم که تابستان آینده باز هم یک تیم قوی و موفق خواهیم داشت. برای همین خیالم کاملا راحت است".

 

1356769

دیدگاه‌ها