کد خبر : 1570685 | 02 آذر 1397 ساعت 10:13 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس: فکر نمی‌کردم زیدان روزی مربی شود

روبرتو کارلوس که به عنوان سفیر و گزارشگر باشگاه رئال مادرید فعالیت می‌کند و در یکی از تیم‌های پایه این تیم دستیار مربی است، مدعی شد که هیچگاه فکر نمی‌کرده زیدان سرمربی رئال شود.

کارلوس: فکر نمی‌کردم زیدان روزی مربی شود

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان در اولین تجربه سرمربی گری اش در سطح بزرگسالان، با رئال سه قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرد و نتایجی استثنایی از خود به جا گذاشت. حال کارلوس که مدتی با زیدان هم تیمی بود، تاکید کرد که هیچگاه فکر نمی‌کرده زیدان سرمربی رئال شود و با این تیم قهرمانی اروپا را کسب کند.

 

 

1300243

 

 

او گفت:" فوتبال بازی کردن تمام زندگی من بوده ولی دوست دارم که روزی در رئال مادرید مربی شوم و بهترین بازیکنان جهان را نیز در اختیار داشته باشم. من هیچگاه فکر نمی‌کردم زیدان مربی شود و تعجب کردم که سه قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرد. او به دیگران آموخت که چطور پیروز شوند، حالا ما سبک زیدان را داریم."

 

کارلوس درباره وینیسیوس، ستاره جوان این روزهای رئال گفت:" وینیسیوس خیلی سریع در حال عادت کردن به تیم است، ما مراقب او هستیم و او هم خوشحال است که مهم ترین چیز همین است. وقتی بازیکنی خوشحال است اضاع رفتهرفته بهتر می‌شود، این یعنی یک نشانه خوب. لوکا مودریچ بازیکن محبوب من است، او حالا از لحاظ فیزیکی شرایط بهتری دارد و دوباره بهترین خواهد بود.

دیدگاه‌ها