کد خبر : 1570702 | 02 آذر 1397 ساعت 11:29 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه‌ی بازی حساس بارسا- اتلتیکو

ویدال آماده برای استفاده‌ی حداکثری از غیبت راکیتیچ

آرتورو ویدال، ستاره‌ی شیلیایی که بسیاری او را کامل‌ترین هافبک دنیا می‌دانند در فصل جاری بخش عمده‌ی روزهای خود در نوکمپ را با نشستن روی نیمکت بارسلونا سپری کرده است.

ویدال آماده برای استفاده‌ی حداکثری از غیبت راکیتیچ

به گزارش "ورزش سه"، گل دات کام از قول منابع نزدیک به آرتورو ویدال اعلام کرد که این ستاره‌ی شیلیایی در ابتدای فصل قصد داشته با انتقال به نوکمپ به بازیکن فیکس بارسا تبدیل شده و خود را به عنوان یکی از ستاره‌های مهم این تیم کاتالان مطرح کند اما از زمان ترک بایرن مونیخ و ورود به بارسا، ویدال دقایق محدودی با پیراهن بارسا در میدان بازی کرده است. 

 

این ملی‌پوش اهل شیلی در ماه آگوست سال جاری از بایرن مونیخ به بارسا پیوست ولی در نوکمپ، آمادگی فوق‌العاده‌ی ایوان راکیتیچ و آرتور باعث شده ویدال دقایق محدودی فرصت بازی کردن برای بارسا را پیدا کند و اغلب به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شود. 

 

درحالیکه بارسلونا فردا شنبه در یک دیدار حساس لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت، راکیتیچ هافبک همیشه در میدان حاضر بارسلونا به دلیل دریافت کارت قرمز در جریان شکست 4-3 این تیم مقابل رئال بتیس در این بازی حضور نخواهد داشت و این فرصت خوبی است برای ویدال تا با درخشش در مقابل اتلتیکو خود را به کادر فنی بارسا ثابت کند. البته ویدال در بازی مقابل بتیس هم درخشان ظاهر شده بود و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود. 

 

ویدال 31ساله که در جریان پیروزی خیره‌کننده‌ی 5-1 بارسا مقابل رئال موفق به گلزنی شده بود از اینکه در غیاب راکیتیچ او در مقابل اتلتیکو به میدان فرستاده خواهد شد مطمئن است. ویدال بعد از بازی تیم ملی شیلی مقابل هوندوراس به خبرنگاران گفت:" من به خاطر بازی اتلتیکو که در پیش است در بازی امروز فقط 50 دقیقه بازی کردم". 

 

با اینکه ویدال بازیکن نسبتاً مسنی به حساب می‌آید ولی می‌گوید تمام توجهش را به حضور بیشتر در ترکیب بارسا معطوف کرده و قصد دارد در دوران حضور در این باشگاه بزرگ کاتالان، موفقیت‌های متعددی با پیراهن بارسا بدست آورد. 

 


گل دات کام به نقل از منابع نزدیک به آرتورو ویدال نوشت:" آرتورو برای هر بازی تلاش و تمرین می‌کند، چه از نظر فیزیکی و چه از لحاظ ذهنی. ویدال می‌داند که در بارسلونا فیکس شدن تضمینی نیست ولی او با توجه به کیفیت بازی و شور و شوقی که برای بازی با پیراهن بارسا دارد انتظارش این است که در بازی‌های بیشتری از ابتدا به میدان فرستاده شود".

 

1356802

دیدگاه‌ها