کد خبر : 1570757 | 02 آذر 1397 ساعت 17:10 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان از کریمی در رشت انتقام گرفت؛

سپیدرود 0 - نفت م.سلیمان 1 شلیک سه امتیازی!

تیم نفت مسجد سلیمان با تک گل آفاق توانست به برتری دست یابد.

سپیدرود 0 - نفت م.سلیمان 1 شلیک سه امتیازی!

به گزارش “ورزش سه” سپیدرود پس از دو برد پی در پی و در حالی که با خبر کسر ۶ امتیازی استقلال می توانست با برد نفت رقیب مستقیم خود، به صورت کامل از قعر جدول فاصله بگیرد، یک بازی ۶ امتیازی را از دست داد تا هم یک پله در جدول سقوط کند و هم نوار موفقیت هایش پاره شود.


نفت هم که با یک امتیاز کمتر نسبت به سپیدرود در رده پانزدهم قرار دارد هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان به تساوی ۱-۱ رسید و در تلاش است دومین برد این فصل خود را باز هم در مسابقه خارج از خانه کسب کند. تنها پیروزی آن‌ها به جدال برابر استقلال خوزستان بازمی‌گردد که توانستند با نتیجه ۲-۱ برنده از زمین مسابقه خارج شوند.


لحظات حساس مسابقه سپیدرود و نفت مسجدسلیمان را می‌توانید از این صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:

 

هفته سیزدهم لیگ برتر ، جام خلیج پارس

آدینه ۲ آذر ۹۷ – ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه سردارجنگل رشت ، تماشاگر: پنج هزار نفر

 

داور: شاهو اصلانی کمک ها: جواد مداح، ایوب غلامزاده داور چهارم: سعید رحیمی مقدم ، ناظر: حسین خانبان

 

ترکیب سپیدرود رشت:

 

کوروش ملکی، میثم تهی دست، میلاد شیخی سلیمانی، حسین ابراهیمی، امین منوچهری(46 - محمدرضا مهدوی)، پویا نزهتی، امین جوادی مقدم (از دقیقه ۸۴ یعقوب کریمی)، مهرداد بایرامی(77 -  حسین کعبی)، علیرضا عزت کرامت، میلاد قربان زاده و محمد غلامی.

 

سرمربی: علی کریمی.

 

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

 

مجتبی بیژن، موسی کولی بالی، حکیم نصاری، اکبر آفاقی(82 - عباس عسگری)، سید پیمان میری(86 - میلاد میداوودی)، سید محمد حسینی، صادقی بابا احمدی(70 - اسماعیل شریفات)، حسین دوستدار، حبیب فر عباسی، یوسف وکیا، علی رضا علیزاده.

 

سرمربی: علی رضا مرزبان.

 

 

1356981

 

 

کارت زرد:

 

یوسف وکیا دقیقه ۲۲ (نفت)

 

میثم تهیدست(60)

 

شرح گل:

 

سپیدرود ۰-۱ نفت: اشتباه امین منوچهری در پاس به عقب به اکبر آفاق در میانه های زمین رسید تا او با یک شوت دقیق و غافلگیرانه بتواند گل نخست نفت را به ثمر برساند.

 


اتفاق ویژه:



علیرضا مرزبان در دوران مربیگری استیلی در استیل آذین به عنوان دستیار او را همراهی می‌کرد و چالش‌های بسیاری زیادی با علی کریمی در این تیم داشت. موضوعی که باعث جدایی مرزبان از استیل آذین شد و راه او را از ستارگان آن زمان جدا کرد. حالا او با شکست سپیدرود در بازی خارج از خانه انتقام شیرینی از جادوگر فوتبال ایران گرفت و نفت را به رده‌ای بالاتر از آن‌ها رساند.  

 

بهترین بازیکن:


اکبر آفاق (نفت مسجدسلیمان):


هافبک نفتی‌ها در این مسابقه گل زیبا و استثنایی به ثمر رساند و تیمش را فاتح نبرد شش امتیازی هفته کرد. او توپ سرگردان روی هوا را از فاصله‌ای نزدیک به 30 متر به سمت دروازه ملکی شوت کرد و طاق دروازه او را فرو ریخت تا زننده زیباترین گل هفته باشد. نفت با این برد 11 امتیازی شد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به سپیدرود یک رده بالاتر از حریف گیلانی قرار گرفت تا از قعر جدول فرار کرده باشد.

 

 

1356983

 

دقایق حساس:

 

  • دقیقه ۴: فرار سید پیمان میری در عمق دفاع سپیدرود وی را با کوروش ملکی در موقعیت تک به تک قرار داد که ملکی با خروج به موقع توپ میری را دفع کرد.
  • دقیقه ۱۲: نخستین کرنر بازی برای نفت به دست آمد که ضربه سر کولی بالی به فاصله اندک راهی اوت شد.
  • دقیقه ۱۹: شوت امین منوچهری کم جان تر از آنی بود که بتواند مجتبی بیژن را آزار دهد و به راحتی درون دستان دروازه بان نفت جای گرفت.

دقیقه ۲۳: خطای یوسف وکیا روی ابراهیمی پشت محوطه جریمه را داور یک ضربه آزاد مستقیم اعلام کرد تا شوت حسین ابراهیمی درون دستان مجتبی بیژن جای بگیرد.

دقیقه ۲۴: بازهم فرار پیمان میری در حالی که ملکی از دروازه بیرون آمده بود با پاس حسین دوستدار در موقعیت تک به تک قرار گرفت که شوت او از بالای سر دروازه بان سپیدرود راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۳۷: شوت کات دار و دقیق میلاد شیخی سلیمانی از فاصله ای دور را فرعباسی به سختی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۴: پاس عرضی محمد غلامی به پویا نزهتی درون محوطه شش قدم اگر با تعلل نزهتی همراه نمی شد می توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۴۷: شوت حکیم نصاری از داخل محوطه شش قدم با فاصله از بالای دروازه سپیدرود راهی اوت شد.

دقیقه ۵۶: شوت محمد غلامی از زاویه بسته درون محوطه هجده قدم پس از برخورد به تیر عمودی راهی اوت شد.

دقیقه ۷۱ شوت حسین ابراهیمی با فاصله از بالای دروازه نفت به خارج رفت.

دقیقه ۷۴: بر روی یک ضد حمله، پاس میری به حسین دوستدار رسید که ضربه ی او با فاصله راهی اوت شد.

دقیقه ۸۲: ضربه ی ارسالی حسین ابراهیمی که از روی یک توپ شروع مجدد نواخته شد با ضربه ی سر میثم تهیدست راهی اوت شد.

دقیقه ۸۳: در حالت تک به تک شوت عباس عسگری را کوروش ملکی برگشت داد و توپ زیر پای تهیدست افتاد که به اشتباه به ملکی پاس رو به عقب داد تا داور اعلام یک ضربه ی آزاد غیر مستقیم کند. ضربه ی ایستگاهی را حسین کعبی به رشادت به خارج فرستاد.

دقیقه ۸۵: بازهم سانتر حسین ابراهیمی این بار با ضربه سر پویا نزهتی راهی به درون دروازه نفت پیدا نکرد.

دقیقه ۸۹: شوت میثم تهیدست درون دستان دروازه بان نفت جای گرفت.

 

1356984

 

 

حاشیه:

 

  • به دلیل دور بودن ورزشگاه سردارجنگل از رشت و ترافیک شدید جاده منتهی به آن در حالی که دقایقی از مسابقه آغاز شده، اما هواداران سپیدرود همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند!

ورزشگاه سردار جنگل رشت فاقد اینترنت است این در حالی است که تبلیغات شرکت خدمات ارائه‌دهنده اینترنت در چند نقطه ورزشگاه رخ‌نمایی می‌کند، عدم وجود اینترنت کار خبررسانی خبرنگاران را با مشکل مواجه کرده است.

اسکوربورد ورزشگاه سردار جنگل رشت به دلایل نامعلومی از اواسط نیمه اول خاموش شده و به نظر می‌رسد از کار افتاده است.

داوود رفعتی در نیمه نخست در چند نوبت به کادر مدیریتی سپیدرود بابت طبل زنی هواداران پشت دروازه این تیم تذکر داده است، این تذکرات در نهایت منجر به قطع نواختن طبل از سوی هواداران سپیدرود در پشت دروازه شد تا کلکسیون دستورات عجیب رفعتی کامل تر شود!

 

 

خلاصه بازی سپیدرود رشت 0 - نفت‌ م.سلیمان 1

دیدگاه‌ها