کد خبر : 1570765 | 02 آذر 1397 ساعت 15:01 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

آیا استوکس و اروین به تبریز بازخواهند گشت؟

باشگاه تراکتورسازی موضع خود درباره بازگشت ستاره های بریتانیایی خود را شفاف و مشخص اعلام کرد.

آیا استوکس و اروین به تبریز بازخواهند گشت؟

به گزارش "ورزش سه"، لی هری اروین و آنتونی استوکس بازیکنان خارجی تیم تراکتورسازی در دو هفته اخیر در تمرینات این تیم غیبت داشته اند و باتوجه به این که بازی حساس با پرسپولیس در پیش است، این موضوع نگرانی زیادی برای هواداران به وجود آورده است.

 

در همین راستا باشگاه تراکتورسازی بار دیگر موضع خود در این داستان را اعلام کرد و مدیر رسانه ای این تیم در گفتگو با ورزش سه گفت: بازگشت استوکس و اروین برای ما اصلا مهم نیست. بازیکنی که باج بخواهد، ناز کند، تاخیر کند و بی انضباط باشد را انتظار دارید در ترکیب اصلی قرار بدهیم؟ آقای تقوی به نظم اهمیت زیادی می دهند و فکر میکنید چنین بازیکنی را بازی میدهند؟ استفاده از چنین بازیکنانی توهین به کسانی است که با نظم و انضباط در تمرینات حاضر می شوند.

 

محرم پور افزود: باشگاه سیستم چکشی برای برخورد ندارد. قبلا آقای دژاگه با توشاک بحث کردند اما چون او جزو منظم ترین بازیکن ها بود، برخود چکشی با دژاگه انجام نگرفت. علی عبدالله زاده هم 2 هفته از تیم کنار گذاشته شد اما به تیم برگشت و دیروز هم در تمرین حضور داشت. اما این سومین مرتبه ای است که استوکس و اروین بی انضباطی می کنند، در چنین شرایطی برخورد هم سنگین تر خواهد بود. 

 

مدیر رسانه ای تراکتور در پاسخ به سوالی راجع به این که آیا استوکس و اروین برمیگردند یا خیر گفت: آن ها قرارداد دارند اما به تیم ضربه زده اند. این که برگردند یا نه بنظرم مهم نیست و اصلا اگر برگردند و بازی کنند، می شود تیم را جمع کرد؟ اما اگر بازیکن اصلا برمیگشت یا قصد این را داشت، ما اصلا بیانیه صادر نمی کردیم. آیا در چنین شرایطی مالک باشگاه موضع می گرفت؟

 

او سپس با سوالی با این مضمون که آیا باشگاه اصلا با آن ها صحبت کرده و می داند که چه تصمیمی دارند؟ هم اظهار داشت: ما اگر با آن ها صحبت نکرده باشیم که اصلا باشگاه نیستیم. استوکس و اروین باید پنج شنبه می آمدند و یک هفته تاخیر دارند. آن ها درخواست هایی داشتند که از حدشان بیشتر بوده و دیدید که مالک باشگاه هم کلمه «باج گیری» را استفاده کرد. اگر اجازه بدهید شفاف سازی بماند برای بعد از بازی پرسپولیس.

 

وی در ادامه به مکاتبه باشگاه به فیفا هم اشاره کرد و اظهار داشت: فعلا به مرحله شکایت نرسیده ایم اما به فیفا، سازمان لیگ، فدراسیون و... اطلاع داده ایم که بازیکن تاخیر داشته است.

 

محرم پور در پایان ضمن رد شایعات درباره مشکلات با استوکس و اروین بر سر مسائل مالی هم پاسخ داد: این که باشگاه تراکتورسازی مشکل مالی داشته باشد منطقی نیست. ببینید ما از معدود باشگاه هایی هستیم که به طور تمام و کمال به تعهدمان عمل کرده ایم، باید هم اینطور باشد. اما بحث سر خواسته های غیرمنطقی است.

 

1349872

دیدگاه‌ها