کد خبر : 1570766 | 02 آذر 1397 ساعت 14:55 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوس و نازپرورده و بی شخصیت هستند!

انتقاد تند و عجیب مورینیو از 4 ستاره منچستر

ژوزه مورینیو در نشست خبری بازی با پالاس 4 ستاره تیمش را به کمبود شخصیت لازم به عنوان یک بازیکن بزرگ متهم کرد.

انتقاد تند و عجیب مورینیو از  4 ستاره منچستر

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو ماه سپتامبر و پس از شکست 3-1 در زمین وستهام به تندی از چند بازیکن خود به خصوص شاو انتقاد کرده بود. از نگاه مورینیو، بازیکنان قدیمی، مردانه تر و با شخصیت تر از بازیکنان کنونی هستند و او از رفتارهای بعضا بدون فکر و بچه گانه چند بازیکنش گلایه مند است.

 

 

1356870

 

 

امروز و در نشست خبری بازی با پالاس، مورینیو مستقیما به لوک شاو، مارسیال، راشفورد و لینگارد اشاره کرد و گفت:« خیلی از ستاره های جدید،  فاقد بلوغ شخصیتی لازم هستند. در قدیم ما فوتبالیست هایی با شخصیت مردانه بیشتری داشتیم. آنها بالغ تر حرف می زدند و عمل می کردند و برای زندگی آماده تر بودند. ما قدیم خیلی کمتر از حالا تحت حمایت بودیم ولی فوتبالیست های الان، اغلب لوس و نازپرورده هستند. آنها محبت و عشق بیشتری از اطرافیان خود دریافت می کنند. حالا دیگر بازیکنان بالغ کمتری را در دنیای فوتبال می بینیم.»

 

مورینیو ادامه داد:« لوکا شاو پتانسیل بسیار بالایی دارد ولی نمی داند چگونه رفتار کند. پتانسیل بالا، بله، در مورد شاو، مارسیال، لینگارد و راشفورد صحبت می کنیم. بازیکنانی جوان با پتانسیل فنی بالا ولی کمی از لحاظ شخصیت رفتاری دچار مشکل هستند.»

 

 

1350700

 

 

اینگونه به نظر می رسد که انتقادات مورینیو از بازیکنانش به خصوص لوک شاو تمامی ندارد. این بازیکن جوان که روزی گفته می شد پدیده تیم  ملی انگلیس می شود، فصل گذشته وقتی در بازی برابر برایتون در بین دو نیمه تعویض شد، بعد از بازی مورد انتقاد مورینیو قرار گرفته بود. این برای چندمین بار بود که این بازیکن مورد انتقاد مستقیم سرمربی پرتغالی در نشست های خبری قرار می گرفت.

 بازیکنان منچستریونایتد از نحوه برخوردی که مورینیو با این بازیکن داشت، شگفت زده بودند. سرمربی یونایتد به صراحت از نمانیا ماتیچ به عنوان یک الگو در تیمش یاد کرده بود و خواستار ارتقای سطح فنی بازیکنان تیمش شد تا در این تیم بمانند.  به نظر می رسید که با توجه به اتفاقات پیش آمده، شاو تابستان از یونایتد جدا شود ولی اینگونه نشد.

 

 

1343405

 

 

مشکلات مورینیو البته فقط با بازیکنان جوان تیمش نیست. او با پل پوگبا نیز بارها دچار تنش شده و کار به جایی رسیده بود که ستاره فرانسوی عزمی جدی برای جدایی و پیوستن به بارسلونا داشت. مشکلات مورینیو با بازیکنانش یکی از دلایل اخراج او از رئال و سپس چلسی نیز بود. باید منتظر ماند و دید که در یونایتد شرایطی برایش چگونه تمام خواهد شد.

دیدگاه‌ها