کد خبر : 1570817 | 02 آذر 1397 ساعت 17:33 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین تجربه سرمربیگری فریسات؛

فولاد با عزیز برد، هرچه طلسم بود شکست!

تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز در ورزشگاه شهر قدس یک پیروزی مهم را دشت کرد.

فولاد با عزیز برد، هرچه طلسم بود شکست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال پیکان تهران و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که تا دقایق پایانی یک بر صفر به سود فولاد دنبال می شد، تیم پیکان دو گل زد و 2-1 جلو افتاد. اما این پایان کار نبود و فولادی ها موفق شدند 2 گل دیگر به ثمر برسانند تا در پایان با حساب 3 بر 2 حریف را در تهران شکست دهند.

 

این پیروزی دراماتیک برای تیم فولاد حاوی نکات بسیاری بود و طلسم هایی را برای سرخپوشان اهوازی شکست. طلسم اول اینکه پس از هفته چهارم، که نساجی مازندران را در اهواز شکست داده بودند، هیچگاه طعم برد در لیگ را نچشیدند. تمام دوران حضور ایلی استن رومانیایی به عنوان سرمربی روی نیمکت فولاد تنها 3 امتیاز در لیگ به دنبال داشت و او بدون هیچ بردی از سمت خود برکنار شد. امروز اما عزیز فریسات، در اولین تجربه سرمربیگری خود سه امتیاز ارزشمند را برای اهوازی ها به ارمغان آورد.

 

آخرین برد فولاد در لیگ به 25 مرداد و در حالت کلی به 24 شهریور برمی گشت و این تیم در ماه های مهر و آبان هیچ بردی به دست نیاورده بود. پیروزی امروز برابر پیکان اولین سه امتیاز پاییزی سرخ ها در سال 97 به شمار می آید.

نکته دیگر اینکه تیم فولاد در رقابت های لیگ و حذفی فقط در ورزشگاه غدیر موفق به کسب پیروزی شده بود. پارس جنوبی، نساجی و مس شهر بابک در این استادیوم به فولاد باخته بودند. اما پیکان حالا به اولین تیمی تبدیل می شود که در خانه خود مغلوب قرمزپوشان شهر اهواز شده است.

 

بدین ترتیب بود که فریسات، پیشکسوت باشگاه فولاد، در اولین سرمربیگری خود به صورت موقت، خاطرات تلخ دوره ایلی استن را پاک کرد و فولاد را در فاصله دو بازی مانده به پایان نیم فصل به بازگشت به روزهای خوب امیدوار کرد.

دیدگاه‌ها