کد خبر : 1570818 | 02 آذر 1397 ساعت 17:36 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده: 2 بار برای فورستر بلیت گرفتیم اما نیامد

هوشنگ نصیرزاده می گوید هری فورستر بدون اجازه کتبی باشگاه از کشور خارج شد که این غیرقانونی است.

نصیرزاده: 2 بار برای فورستر بلیت گرفتیم اما نیامد

 

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز پس از پایان بازی با سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره موضوعات مختلف از جمله غیبت هری فورستر صحبت کرد. او گفت: هری فورستر آمد با باشگاه ما قرارداد امضا کرد و چند روزی نبود و از او ایمیلی نداشتیم. وقتی با او تماس گرفتیم گفت که من اینجا دوران نقاهت را می گذرانم و بعد می آیم که ما گفتیم مگر تو مجوز خروج از کشور گرفته ای؟ بازیکن حرفه ای وقتی باشگاه را ترک می کند باید مجوز داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او می توانست در یک سال برای 4 تیم بازی کند یا خیر گفت: سایتی هست که مشخص می کند چه کسی کجا چقدر بازی کرده است. دومین باشگاهی که با فورستر قرارداد امضا می کرد ما بودیم، من قوانین را می دانم. ما نگاه کردیم، او در تیم های خارجی قرارداد داشته اما بازی نکرده است. می توانست در یک سال 3 جا قرارداد ببندد و 2 جا بازی کند.

 

وی افزود: بحث 2 یا 3 بار قرارداد نیست ما می خواهیم منافع باشگاه را حفظ و لحاظ کنیم. بعد از مدت طولانی که نیامد ما به او گفتیم کجا هستی، گفت دوران نقاهت را می گذارنم. ما گفتیم شما به صورت کتبی باید مرخصی از باشگاه می گرفتی که نبوده. ما یک بلیت گرفتیم که از مالاگا به استانبول برود و کارهای ویزا را در کنسولگری ایران انجام بدهد و سپس به اینجا بیاید اما گفت من در لندن هستم شما از مالاگا برایم بلیت فرستاده اید. بعد ما از لندن به استانبول گرفتیم و قرار بود 21 نوامبر می رفت استانبول و کارهای ویزا را انجام می داد که به نظر می رسد نیامده. ما رویه قانونی را انجام می دهیم و تمام کارهایی که در رابطه با فورستر انجام دادیم در رابطه با منافع باشگاه بوده و چیزی غیر از این نیست.

 

نصیرزاده درباره مصاحبه جنجالی مسیح زاهدی هم عنوان کرد: هیچ باشگاهی در ایران به اندازه تراکتورسازی و ماشین سازی پرداختی نداشته و بازیکنان می توانند با بازیکنان باشگاه های دیگر مقایسه کنند. پرداختی به بازیکنان بسیار خوب بوده و مسیح زاهدی مطالبات فصل قبل را می خواست، ما برای مطالبات فصل قبل او در حال محاسبه هستیم و همه را پرداخت می کنیم و 2 باشگاه آذربایجانی بیشترین پرداختی را به نسبت باشگاه های بزرگ پایتخت و دیگران داشته اند و جای شک و شبهه نیست.

نصیرزاده هم چنین درباره موضوع آنتونی استوکس هم گفت: استوکس و اروین یکسری زیاده خواهی ها داشته اند که این قضیه را به وجود اورده است. در این موضوع بیشتر نمیتوانم وارد شوم اما حق با تراکتور است.

دیدگاه‌ها