کد خبر : 1570826 | 02 آذر 1397 ساعت 17:44 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

شرمنده هواداران هستیم

امامیفر: با بازی احساسی نتیجه را واگذار کردیم

مربی تیم سپیدرود می‌گوید در بازی با نفت بسیار خوب کار کرده‌اند و تنها بدشانسی مانع دستیابی آن‌ها به گل شده است

امامیفر: با بازی احساسی نتیجه را واگذار کردیم

به گزارش "ورزش سه" علیرضا امامیفر بعد از باخت سپیدرود مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگاران حاضر در کنفرانس گفت:
پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم. به نظر می‌آید دو پیروزی پشت سر هم برای ما کار را سخت کرده بود. بعد از اینکه گل خوردیم با توجه به شرایط فیزیکی خوبی که بازیکنان حریف داشتند بازی را کنترل کردند. بازیکنان ما هم بسیار تلاش کردند و در نهایت به هدف خود نرسیدیم. تیم نفت بسیار پرتلاش و جنگنده ظاهر شد و فکر می‌کنم انگیزه آنها بیشتر از ما بود. می‌دانستیم که بازی سختی داریم، اما از این شکست درس می‌گیریم تا در بازی های آینده بهتر شویم و به جایگاه خوبی در لیگ برسیم.

 

شرمنده هواداران شدیم اما جبران می‌کنیم
باید تمرین کنیم و چاره‌ای جز این نداریم. بازیکنان و کادر فنی باید تلاش کنند تا شرمنده هواداران نشوند. هواداران کم کاری نکردند و ما امروز شرمنده آنها شدیم. باید در ادامه محبت‌های آن‌ها را جبران کنیم که امیدوارم در بازی‌های آینده این اتفاق رخ دهد. اگر همه کمک کنند به تیم جدیدی که در حال کار کردن است شرایط خوب خواهد شد. نزدیک به 4 میلیارد تومن بدهی‌های این تیم را مدیریت جدید پرداخت کرده است و حالا منتظریم که بقیه ارگان‌ها از جمله هیأت فوتبال استان هم وارد عمل شده و به ما کمک کنند. اگر مسائل مالی حل شود ما هم بهتر کار خواهیم کرد.

 

بازیکنانمان احساساتی شدند
اگر شما به تعویض‌های ما دقت کرده باشید کعبی را به سمت راست آوردیم و کریمی را به سمت چپ، اما بازیکنان در دقایقی از بازی احساساتی شدند و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. امروز تلاش کردیم که به گل برسیم و پیش می‌آید که فرصت‌هایی را هم به حریف بدهیم. دروازه‌بان حریف توپ‌های خیلی خوبی را دفع کرد. همه بازیکنان تلاش کردند تا توپ به گل تبدیل شود، اما نشد. بازی مقابل فولاد خوزستان هم بسیار فشار آوردیم و به گل رسیدیم. تیم‌ها امسال فراز و نشیب زیادی دارند و سپاهان امروز در تبریز مساوی کرد. چیزی که به کادر فنی مربوط می‌شود این است که بازیکنان را آماده کرده و به آن‌ها انگیزه بدهد. از روز اول گفتم که کار سختی داریم، اما همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم به هدف خود برسد.


آیا از بازیکنان کم کاری دیدید؟
می‌گویند چون این تیم نمی‌تواند به خوبی گل بزند. ابتدا مشکلات مالی باید حل شود و سپس بازیکنان انگیزه بگیرند تا بازی کنند. ما از بالاترین پتانسیل بازیکنان استفاده می‌کنیم. آیا شما کم‌کاری از سوی بازیکنان تیم ما دیدید؟ تا سوت پایان بازی همه تلاش کردند و در پایان همه از ناراحتی روی زمین افتاده بودند، چون همه می‌خواستند به پیروزی برسند.

دیدگاه‌ها