کد خبر : 1570827 | 02 آذر 1397 ساعت 17:55 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت زیباترین گل هفته در سردار جنگل

نفت مسجدسلیمان با گل زیبای اکبر آفاق به بردی حساس برابر سپیدرود رشت دست یافت و بالای سر این تیم در جدول مسابقات قرار گرفت.

ثبت زیباترین گل هفته در سردار جنگل

به گزارش "ورزش سه" دقایقی پیش تیم نفت مسجدسلیمان توانست در ورزشگاه سردار جنگل رشت با یک گل سپیدرود را شکسست دهد و با پیروزی در این نبرد شش امتیازی بالاتر از حریف گیلانی قرار گرفته و در فکر صعود به میانه‌های جدول تا پایان نیم فصل اول مسابقات است.


اما تک گل نفتی‌ها در این دیدار به وسیله اکبر آفاق و به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رسید. شاگردان مرزبان که برای رسیدن به گل در نیمه اول به آب و آتش می‌زدند در همان ابتدا مسابقه صاحب یک موقعیت تک به تک شدند که ملکی آن را دفع کرد. در ادامه باز هم این تیم با نفوذ به محوطه جریمه فرصت‌هایی برای گلزنی به دست آورد که با مقاومت خط دفاع سپیدرود همراه بود.


اما دقیقه 33 بازی طلایی ترین زمان برای زردپوشان زاگرسی بود. با اشتباه بازیکنان سپیدرود در میانه زمین توپ در اختیار آفاق قرار گرفت و این بازیکن با شوتی سرکش و زیبا از فاصله نزدیک به 35 متری طاق دروزاه کوروش ملکی را فروریخت تا اینگونه زیباترین گل هفته تا به اینجا در ورزشگاه رشت ثبت شود.


نفتی‌ها با کسب دومین برد خود در لیگ هجدهم یازده امتیازی شدند و به رده سیزدهم جدول رسیده و بالاتر از سپیدرود رشت قرار گرفتند.

 

دیدگاه‌ها