کد خبر : 1570842 | 02 آذر 1397 ساعت 18:16 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

روی اتفاق های فوتبالی شکست خوردیم

شیعی: این تیم قرار بود سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد

مدیرعامل پیکان اولتیماتوم به جلالی را تکذیب کرد و در عین حال گفت که او باید راهی برای جمع کردن تیم پیدا کند.

شیعی: این تیم قرار بود سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، محمود شیعی در مورد شکست سه بر دو پیکان مقابل فولاد خوزستان گفت: نمی‌دانم چه بگویم،‌ تقصیر باران بود و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. زمین سُر بود مخصوصاً در گل آخری که خوردیم. برای این اتفاق واقعا متأسفم اما برد را به فولادی‌ها تبریک می‌گویم. بچه‌های ما بازی‌شان را انجام دادند و نتیجه‌ای که رقم خورد روی اتفاقات فوتبالی بود. تک به تک‌ها را نزدیم و روی اتفاقات گل خوردیم. فوتبال همین است باید مدیریت اعصاب کرد. چه کادر فنی چه بازیکنان همه باید مدیریت کنند. قرار نیست در پر یک گل زده بخوابید. به نظرم باید فکر اساسی بکنند.

 

او ادامه داد: بازی بدی نبود بچه‌های ما می‌توانستند برنده از میدان خارج شوند اما دو سه گل اولی که نزدند شرایط خوب پیش نرفت و امیدوارم آخرین باری باشد که این حوادث برای ما پیش می‌آید و در بازی‌های آینده امتیازات لازم را بگیرند. برای تیمی که قرار بود به فکر کسب سهمیه باشد و نتایج خوبی بگیرد این شرایط خوب نیست.

 

مدیرعامل پیکان در مورد ادامه همکاری با جلالی هم گفت: اولتیماتوم که نمی‌دهیم خود مجید جلالی باید راهکاری را پیدا کند، باید کادر فنی به این فکر باشد که تیم را جمع کند.
شیعی در مورد اینکه جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت یا نه هم گفت: نخیر فعلاً وقت این کار نیست و دلیلی هم ندارد که این کار را انجام دهیم روی اتفاقات گل خوردیم. اما در مجموع خودم خیلی ناراحتم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای پیکان بیفتد.

 

او در مورد اینکه به عنوان عضو هیأت مدیره چه خبری از وضعیت تاج در فدراسیون فوتبال دارد هم  گفت: در حال حاضر هیچ خبری نداریم و فقط می‌توانم بگویم جلسات هیأت رئیسه برگزار می‌شود. آخرین جلسه آن هم دو هفته پیش بود بحث ماده 60 مطرح بود که قطعی شده و بحث بعدی در مورد اعضای هیأت رئیسه بود که چطور می‌توانند از شرایط قانونی استفاده کنند و در پست خود بمانند. بحث یک سوم حضور و یک سوم حقوق هم مطرح بود.

 

شیعی در مورد اینکه نمایندگان مجلس گفته‌اند دیگر اجازه نمی‌دهند از منابع دولتی مانند ورزشگاه آزادی استفاده شود هم ‌گفت: من چه کاره هستم که بخواهم در این مورد صحبتی کنم هر چه قانون بگوید باید اجرا کنم من مفسر قانون نیستم. قانون را قوه قضائیه تفسیر و مشخص می‌کند. ما که فراتر از قانون نیستیم. آقای تاج هم پافشاری ندارد و اگر قوه قضائیه بحثی را مطرح کند تاج هم قبول می‌کند.

دیدگاه‌ها