کد خبر : 1570856 | 02 آذر 1397 ساعت 19:11 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرجیو: داور در هتل گفت به کرار کارت می‌دهد

سرمربی صنعت نفت در پایان بازی با نساجی انتقاد عجیبی از داوران کرد.

سرجیو: داور در هتل گفت به کرار کارت می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، پائولو سرجیو بعد از تساوی تیمش برابر نساجی گفت: قبل از صحبت در مورد بازی باید بگویم که ابتدای فصل شنیده بودم که قرار است داوران برای جاسم کرار پنالتی نگیرند زیرا تمارض می کند. اکنون در این فصل ۵-۶ پنالتی بر روی او را نگرفتند. اگر او تمارض می کند به او کارت زرد نشان بدهید اما اگر خطای پنالتی است آن را اعلام کنید. همیشه برای داوران احترام قائل هستم، شغل سختی دارند.

 

یک تیم می‌خواست بازی را ببرد و تیم دیگر عقب نشسته بود که از اشتباه های حریف استفاده کند. نساجی تیم سازمان یافته است و خیلی خوب دفاع می کند با این حال چندین موقعیت گلزنی ایجاد کردیم و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و به آنها افتخار می‌کنم. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. به خاطر یک اشتباه روی یک ضربه ایستگاهی سه امتیاز بازی را نتوانستیم بگیریم.

 

او در مورد شرایط تیم نفت آبادان در جدول لیگ گفت: اصلاً نگران نیستیم برخی می‌خواهند ما نگران شویم و بگویند که صنعت نفت قادر به بردن نیست و اعتماد به نفس را از تیم بگیرند و ما را تحت فشار بگذارند اما ما خوب فوتبال بازی می‌کنیم، فقط یک باخت آوردیم و بازی با پیکان هم برای ما هنوز تمام نشده است! (نفت آبادان با رأی کمیته انضباطی بازنده شد) این مسائل مطرح می‌شود.

 

سرمربی صنعت نفت در مورد شرایط داوری گفت: من با بازیکنانم صحبت کردم و به آنها گفتم اگر اشتباهات خودمان و تصمیمات اشتباه داوران نبود شاید اکنون ما در رده چهارم و پنجم جدول بودیم، من به بازیکنانم اطمینان دارم اما آنچه اتفاق می‌افتد اصلاً عادلانه نیست.

سرجیو در مورد تساوی امروز گفت: فوتبال همین است، سه نتیجه دارد؛ برد، باخت یا مساوی. اما جالب است که امروز داور در هتل و قبل از بازی به جاسم کرار می‌گوید اگر دایو بزنی من به تو کارت زرد می‌دهم، داور امروز با چنین ذهنیتی وارد زمین شد و قضاوت کرد.

دیدگاه‌ها