کد خبر : 1570874 | 02 آذر 1397 ساعت 20:44 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: اتلتیکو نامزد فتح لالیگا و لیگ قهرمانان است

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی دیدار حساس فردا شب تیمش برابر اتلتیکومادرید حاضر شد.

والورده: اتلتیکو نامزد فتح لالیگا و لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، والورده در مصاحبه خود اتلتیکومادرید را تیمی دارای یک سبک بازی مشخص دانسته و از آنها به عنوان یکی از نامزدهای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان در فصل جاری نام برد.

 

1350695

 

دیدار برابر اتلتیکومادرید: "هر تیم یک روش بسیار واضح برای بازی کردن دارد و من فکر می کنم کمی بیشتر و یا کمتر همان مسیر را ادامه می دهد. در ابتدای بازی، اتلتیکومادرید با فشار بسیار زیاد بازی می کند و بازی کردن مقابل آنها سخت است.

 

ما سعی می کنیم محتاط باشم زیرا اتلتیکومادرید در ضد حمله و حرکتهای پایانی تیمی بسیار خطرناک هستند. واقعیت فصل جاری این است که ما در بازی هایی که مردم فکر می کنند برای ما ساده تر هستند، مشکلات بیشتری داشته ایم. اتلتیکومادرید قطعا یکی از نامزدهای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان است و این همان چیزی است که ما باید در مورد آن فکر کنیم."

 

حواشی اخیر عثمان دمبله: "وجود او به معنای حضور یک بازیکن باکیفیت بیشتر در تیم است و ما سعی می کنیم به وی کمک کنیم تا به بهترین فرم خود بازگردد. در نهایت دمبله یک استعداد ذاتی بوده و می تواند عملکردی ارائه دهد که دیگران قادر به انجام آن نیستند."

 

شرایط بازیکنان: "جانشین احتمالی راکیتیچ در این دیدار ویدال خواهد بود. او یک فوتبالیست بسیار متعهد است و می تواند در دیدار روز شنبه بازی کند. اما در مورد کوتینیو ما باید منتظر مانده و ببینیم در تمرینات چه اتفاقی می افتد زیرا هنوز در مورد شرایط وی اطمینان نداریم."

دیدگاه‌ها