کد خبر : 1570879 | 02 آذر 1397 ساعت 21:40 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: هدف ما بازگشت به لیگ قهرمانان است

اونای امری، هدف اول آرسنال در فصل جاری را بازگشت به لیگ قهرمانان توصیف کرد.

اونای امری: هدف ما بازگشت به لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع ضعیف در فصل جاری، توپچی ها یک دوره فوق العاده را سپری کردند و حالا خود را در دیدار عصر یکشنبه برابر  بورنموث آماده می کنند.

 

1336388

 

اونای امری گفت: "قبل از تعطیلات ملی ما در آخرین مسابقه در اینجا یک تساوی در برابر ولوورهمپتون گرفتیم. شرایط ما خوب است و 16 مسابقه است نباخته ایم اما همچنین در 3 بازی آخر خود مساوی کرده ایم.

 

ما می دانیم که حضور در هر دیدار بسیار دشوار است اما ما باید حس کنیم که یک مسابقه بزرگ در روز یکشنبه مقابل بورنموث خواهیم داشت. من بورنموث را می شناسم و می دانم آنها تیم بسیار خوبی هستند که حرکات تاکتیکی قوی در زمین پیاده کرده و با حرارت زیادی بازی می کنند و می دانیم که این دیدار دشوار است و ما باید به خوبی آماده شویم. ما به بازیکنانی نیاز داریم که ذهنیت بزرگی برای مبارزه با آنها داشته باشند.

 

2 سال است که آرسنال در لیگ قهرمانان غایب است و این اولین هدفی است که ما می خواهیم به آن دست یابیم. گرچه ما می دانیم که در حال حاضر در لیگ برتر تیم های بزرگی حضور دارند، اما اولین هدف ما این است که موقعیت خود را در اروپا به دست آورده و در لیگ قهرمانان بازی کنیم. البته آگاه هستیم که رسیدن به این هدف دشوار خواهد بود."

دیدگاه‌ها